Ik kom er zojuist achter dat als ik een nieuw Photoshop document aanmaak, alles selecteer, en dan naar "Select > Modify > Smooth" ga, dat ik daar niet op kan klikken.
Ik kan dat alleen gebruiken als ik een selectie maak dat niet de gehele canvas bedenkt (dus dat ie niet de bovenkant, onderkant en linker- en rechterkant raakt).
Is dit normaal of is er een manier om dit wel voor elkaar te krijgen?
EDIT: Ik heb nu zo gedaan dat ik de breedtes met 2 pixels vergroot (dus hoger 2 pixels en 2 pixel breder), dan een volle selectie, "Select > Modify > Border", dan 1 pixel gedaan, dan rechter muis, "Select inversion" en dan lukt het wel met "Select > Modify > Smooth".
Maar is het perse nodig dat het zo moet?
Ik kan dat alleen gebruiken als ik een selectie maak dat niet de gehele canvas bedenkt (dus dat ie niet de bovenkant, onderkant en linker- en rechterkant raakt).
Is dit normaal of is er een manier om dit wel voor elkaar te krijgen?
EDIT: Ik heb nu zo gedaan dat ik de breedtes met 2 pixels vergroot (dus hoger 2 pixels en 2 pixel breder), dan een volle selectie, "Select > Modify > Border", dan 1 pixel gedaan, dan rechter muis, "Select inversion" en dan lukt het wel met "Select > Modify > Smooth".
Maar is het perse nodig dat het zo moet?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2009 12:50 ]