Alternatief voor blorb?

Pagina: 1
Acties:

• mxhans196
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:48
Heb ik eindelijk de blue orb besteld, (space promotion) krijg ik een e-mailtje terug met:

Blue Orb tijdelijk niet leverbaar. Als alternatief is er wel de Tital Orb VGA cooler à Fl. 45,-.

Ik kan nergens iets vinden over een Tital Orb en heb ook van space promo nog geen antwoord op deze vraag gehad.
Iemand enig idee of dit wat is?

Deze tekst niet lezen !

• frennek
  • Laatst online: 02-12-2025
Bij de OC-Shop zijn ze ook weg, maar ik heb gehoord dat ze vandaag zijn opgestuurd vanuit de fabriek, dus ze zullen er hier snel zijn:P.

• mxhans196
  • Laatst online: 22:48
Ja, ik weet ook wel dat er meer aanbieders van de blorb zijn, maar ik vroeg of iemand iets van die Tital orb afwist.

Deze tekst niet lezen !

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:33
gebruik een sunon 50 mm, die blaast wel lekkerrrrrrrrr.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-07 20:34
kijk ipv van tital bij titan want die leveren dus ook orbjes zal wel een spellings fout zijn

heb zelf een golden orb van titan op me pent 1 133 geplakt lol
maar ik zag al dat ik met weinig moeite dit kreng ook op mijn geforce kan plaatsen moet ik wel ondersteuningen gaan maken ivm het gewicht en er staat bij mij ook een 120 mm overheen te blazen als je haar maar goed zit hahahahha }:O
Pagina: 1