Ik ben op zoek naar (Windows) tooltje voor het automatisch opstarten en afsluiten van een programma op bepaalde tijdstippen (die moeten instelbaar zijn). Nu dacht ik dat dit slechts een kwestie van twee minuutjes googlen zou zijn, maar blijkbaar is het toch niet zo simpel. Zo kom ik steeds uit op freeware tooltjes voor het automatisch afsluiten en opstarten van de volledige pc. Het kan zijn dat ik de verkeerde zoektermen gebruik, maar ik kom in alle geval niet tot het gewenste resultaat.
Ik vind het nogal sneu dat ik hiervoor een topic moet openen, maar ik ben ervan overtuigd dat er zeker iemand is met het gepaste tooltje in gedachten. Linkjes zijn dan ook zeker welkom.
Waarschijnlijk is dit iets wat je makkelijk zelf kan programmeren, of een scriptje voor schrijven, maar momenteel reikt mijn kennis zo ver nog niet
.
Ik ben dus echt op zoek naar een "kant en klare" oplossing. Hulp wordt zeker geapprecieerd.
Ik vind het nogal sneu dat ik hiervoor een topic moet openen, maar ik ben ervan overtuigd dat er zeker iemand is met het gepaste tooltje in gedachten. Linkjes zijn dan ook zeker welkom.
Waarschijnlijk is dit iets wat je makkelijk zelf kan programmeren, of een scriptje voor schrijven, maar momenteel reikt mijn kennis zo ver nog niet
Ik ben dus echt op zoek naar een "kant en klare" oplossing. Hulp wordt zeker geapprecieerd.