Heb interesse in deze koeler, heb al genoeg reviews gelezen, maar was eigenlijk
benieuwd wat een tweaker van deze koeler denkt.
benieuwd wat een tweaker van deze koeler denkt.
ja, daag.
Buitenste fan aan de voorkant.330d schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:50:
Ik heb m ook besteld icm met een Gigabyte GA-X58A-UD3R en Antec Performance One P183.
de Noctua is al binnen, in 1 woord: BIG!
Gelukkig had ik research gedaan en past alles inelkaar. Hopelijk komt de rest begin volgende week binnen.
Alleen vraag ik me af indien de ruimte het toelaat moet ik de Noctua horizontaal of verticaal plaatsen. Dus de buitenste fan naar welke kant richten?
ja, daag.
Hoezo? Het is maar een top fan , die je waarschijnlijk niet eens nodig hebt.[b][message=33741225,noline]
Stom, had ik dit eerder geweten misschein toch maar voor een ander koeler gegaan...
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Correct en tevens juist, maar met zo'n joekel van een koeler bereikte de warme lucht de topfan niet eens, die gaat direcht door de koeler via de achterkant naar buiten.330d schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:20:
@Gnermo
Hoezo heb ik de topfan niet nodig? Deze helpt toch ook mee om de warmte uit te blazen? Ik heb mede daardoor de Antec gekozen met achter en top outtake fan (alhoewel tegenwoordig een beetje kast deze fans standaard zullen hebben).
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq