Steeksleutel pagina komt uit op 404tje

Pagina: 1
Acties:

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kreeg net een DM met deze link:

nieuws: Apple en Canon grote winnaars Tweakers.net Gouden Steeksleutel 2009

direct op geklikt maar deed t niet :{ (deed t niet als in: errorpagina van tweakers zelf)

offtopic:
volgens mij hoort ie in dit forum...

edit: en na even downtime doet ie t nu wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Cartman! op 31-12-2009 09:06 ]

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 19:19
Hier werkt het (op sommige plaatjes na)

Alleen t.net lag heel ff plat, dat was het :)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Veel afbeeldingen op de site laadden ook niet.
http://tweakers.net/ext/i/imagenormal/1222095518.jpg
http://ic.tweakimg.net/ext/i/1262175876.png
Nu gelukkig weer wel *O*

[ Voor 17% gewijzigd door CodeCaster op 31-12-2009 09:08 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Net geupdate, t was voor de downtime. Ik kreeg n nette tweakers foutpagina dat de pagina "niet (meer) bestaat".

@CodeCaster: net deden ze t, nu niet meer ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Cartman! op 31-12-2009 09:09 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik krijg sowieso het idee dat er veel vaker dan verleden jaar timeouts optreden, en dat Tweakers/GoT tijdelijk plat liggen. Kan iemand die bevestigen of ontkennen? Kom ik vaker op Tweakers zodat ik dit meer merk? F5 ik te vaak?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

Exorcist schreef op donderdag 31 december 2009 @ 09:48:
Ik krijg sowieso het idee dat er veel vaker dan verleden jaar timeouts optreden, en dat Tweakers/GoT tijdelijk plat liggen. Kan iemand die bevestigen of ontkennen? Kom ik vaker op Tweakers zodat ik dit meer merk? F5 ik te vaak?
See for yourself: plan: Server- & netwerkstatusmeldingen IX

We hebben de laatste tijd veel problemen met ocfs2. Binnenkort hopen we daar een permanente fix voor te hebben.

Intentionally left blank

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

crisp schreef op donderdag 31 december 2009 @ 09:52:
[...]

See for yourself: plan: Server- & netwerkstatusmeldingen IX

We hebben de laatste tijd veel problemen met ocfs2. Binnenkort hopen we daar een permanente fix voor te hebben.
Had daar laatst al zitten neuzen omdat ik het mezelf afvroeg, maar de meldingen aldaar kwamen niet altijd overeen met mijn "ervaringen" op Tweakers wb stabiliteit. Ook niet ieder wittewasje komt daar te staan natuurlijk.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:26

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Exorcist schreef op donderdag 31 december 2009 @ 09:53:
[...]

Had daar laatst al zitten neuzen omdat ik het mezelf afvroeg, maar de meldingen aldaar kwamen niet altijd overeen met mijn "ervaringen" op Tweakers wb stabiliteit. Ook niet ieder wittewasje komt daar te staan natuurlijk.
Vaak hebben we het te druk met oplossen, en komt het er niet altijd van om achteraf die .plan bij te werken. Of we merken het zelf niet ens (ocfs2 heeft een kleine mate van zelfredzaamheid). Naja, er is een hele mooie nieuwe oplossing besteld Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/smileys/smile.gif

[ Voor 12% gewijzigd door Kees op 31-12-2009 10:15 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Kees schreef op donderdag 31 december 2009 @ 10:14:
[...]

Vaak hebben we het te druk met oplossen, en komt het er niet altijd van om achteraf die .plan bij te werken. Of we merken het zelf niet ens (ocfs2 heeft een kleine mate van zelfredzaamheid). Naja, er is een hele mooie nieuwe oplossing besteld [afbeelding]
Ook niet broodnodig voor die halve minuut dat eea er op zo'n moment uitligt denk ik, logisch dat er dan andere prioriteiten zijn. We zullen het meemaken :P

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Voor zover het nog nuttig is: hier werkt alles perfect :)
Pagina: 1