Wil een nieuw moederbord: Asus a7v-133 of epox 8kta3+. Van de eerste zijn hier vrij veel (positieve) ervaringen te vinden. Van de laatste wat minder reacties. wie helpt mij in het donkere bos van moederborden?
Heb zelf dit moederbord. Hij draait wel erg stabiel, alleen heb toch één probleem.
Op de een of andere manier boot mijn PC soms niet. Epox gebeld en volgens hun komt dat door de voeding (Aopen 300W). Mogelijk is dat te weinig voor een Athlon 1.4GHz + Asus Geforce 2 GTS...
Of... de Asus kaart is gewoon ruk...
Toch raad ik je dit moederbord aan. De enige echte verandering is, is dat je nu via de BIOS per MHz kan overklokken.
Op de een of andere manier boot mijn PC soms niet. Epox gebeld en volgens hun komt dat door de voeding (Aopen 300W). Mogelijk is dat te weinig voor een Athlon 1.4GHz + Asus Geforce 2 GTS...
Of... de Asus kaart is gewoon ruk...
Toch raad ik je dit moederbord aan. De enige echte verandering is, is dat je nu via de BIOS per MHz kan overklokken.
Het zijn beiden stabiele boarden.
Om te zeggen dat het ene beter is dan het andere word moeilijk.
Elk board heeft voor en nadelen.
Om te zeggen dat het ene beter is dan het andere word moeilijk.
Elk board heeft voor en nadelen.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Verwijderd
Kheb nu zelf die Epox, ik ben er zeer tevreden over.
Alleen problemen gehad met men modem, was niet compatible met dat epox bord.
Alleen problemen gehad met men modem, was niet compatible met dat epox bord.