Ik ben nog nieuw op het gebied van receivers/versterkers, maar na wat rondkijken heb ik geconcludeerd dat de Pioneer VSX-919ah, Onkyo TX-SR607 en Denon AVR-1610 de beste receivers zijn voor mijn budget (rond de 400). Maar nu, de keuze! Muziek is voor mij belangrijker dan films, en men zegt dat vooral de Denon een wat voller geluid geeft (?) Maar de Pioneer zou weer meer EQ opties hebben waardoor dit verschil weer te minimaliseren is. Verder heeft de Pioneer nog een leuke iPod/iPhone optie, maar die is voor mij toch niet meer dan een leuk extra'tje. Kortom: volgens mij zijn het alledrie winnaars, maar toch ben ik wil ik er zeker van zijn dat ik het beste in huis haal Smiley Dus, wie o wie: welke? Overigens hoor ik ook goede dingen over Harman Kardon en Marantz?
Overigens, iemand een leuk idee met welke speakerset (5.1) ik dit kan combineren? Op het moment heb ik hier een Logitech Z-5500 staan, maar volgens mij is de subwoofer daarvan niet aan te sluiten op een receiver. Ik denk er dus sterk aan deze te verkopen en dan eventueel met honderd euro extra een nieuwe set aan te schaffen. (dus dan zit ik op zo'n 300 euro)
Mocht iemand nog leuke aanbiedingen weten voor een combo van receiver/speakers, brand los
Alvast bedankt!
Overigens, iemand een leuk idee met welke speakerset (5.1) ik dit kan combineren? Op het moment heb ik hier een Logitech Z-5500 staan, maar volgens mij is de subwoofer daarvan niet aan te sluiten op een receiver. Ik denk er dus sterk aan deze te verkopen en dan eventueel met honderd euro extra een nieuwe set aan te schaffen. (dus dan zit ik op zo'n 300 euro)
Mocht iemand nog leuke aanbiedingen weten voor een combo van receiver/speakers, brand los
Alvast bedankt!