Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Call of Duty: MW 2/Steam Account Reset?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Mijn K/D Ratio op CoD: MW2 is super slecht...xD en vroeg me dus af of ik me account kan resetten? Ik zelf heb al geprobeerd een 2de account aantemaken maar dat luktte niet... Je activatie-code zit aan je account vast, kan je die dan niet loskoppelen? Hebben jullie enig idee hoe dit werkt?

Alvast bedankt, Joshua

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Voor problemen/vragen hebben we Spielerij - Problemen & Vragen, dus een tikje die kant op :).

And I'm the only one and I walk alone.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
kan niet

Verwijderd

Ze zeggen dat alle data wordt opgeslagen op de steamservers. Misschien kun je MW2 opnieuw installeren en hopen dat je KD weg is.

En wat maakt het uit, niemand kan je K/D zien van buiten....

Verwijderd

Topicstarter
Kan je steam account niet deleten?

Verwijderd

Heb je niks aan, dan zou je Key van MW2 niet meer geldig zijn omdat deze gekoppeld word aan je steam ID

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kom zeg, gewoon wat meer je best doen :P

Rapapa...

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
Enige wat kan is MW2 opnieuw kopen, nieuw Steam-account aanmaken en je nieuwe MW2-key daaraan koppelen.
Maar dat lijkt me enigszins overdreven; zo'n K/D-ratio is zo belangrijk toch niet? Gewoon lekker doorgamen, het gaat toch om de fun van de game niet om zo goed mogelijke stats?

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-11 17:33
Je kan niet je account resetten. Gewoon wat beter je best doen en dan krijg je vanzelf een 1:1 kill/death. Ik sta nu zelf op ongeveer 1.5:1

Verwijderd

Topicstarter
dank u mensen voor de hulp:D ik ga gewoon verder gamen! Ben nu rank 51 dus gaat wel lekkerxD

Maar is het waar dat je al prestige vanaf lvl 55 kan? want sommige mensen zeggen dat

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

In Call of Duty: Modern Warfare 2, Prestige Mode is unlocked at Level 70, the highest rank, unlike in Call of Duty 4: Modern Warfare and Call of Duty: World at War, where the highest ranks are 55 and 65, respectively. Prestige Mode is also available for all systems, including the PC, which did not have it available in Call of Duty 4: Modern Warfare. The experience required from 1-70 (and to the point of being able to go into the Prestige mode) is 2,516,000
bron

Welkom op GoT trouwens. Waar we allemaal de Forum Faq uit het hoofd kennen en weten hoe je dingen opzoekt met Google. :w

[GoT] TF2 Clan

Verwijderd

Ik weet hoe het moet. Ik heb ook een probleem gehad met de ranking. Officieel was ik bij level 57, maar ik kon zoals velen niet wachten op de AK-47 en heb een Hack gedownload waarmee ik naar level 70 kon. Het probleem was alleen toen ik alles weer probeerde te herstellen dit niet meer kon.

Ik ben toen zelf wat aan het uitvogelen geweest in de steammap en heb de back-ups (die Steam automatisch aanmaakt) verwijdert. MET SUCCES. Je hoeft het spel dus helemaal niet opnieuw te kopen voor een nieuwe account en ook Steam niet te contacteren. Zo ben ik te werk gegaan:

Je moet eerst verborgen mappen laten weergeven: Configuratiescherm/Mapopties/Weergave/NAAR BENEDEN SCROLLEN/klik ''verborgen bestanden en mappen weergeven'' aan.

Vervolgens ga je naar: C:/Program Files/Steam/userdata/KLIK HET NUMMER AAN/KLIK HET ANDERE NUMMER AAN/ LAAT ALLEEN ''Remote'' en ''Remote Control'' staan. Voila

Restart je computer en start de game. Als het goed is ben je nou weer in prestige 0 level 1.

Succes!!!! ;) O-)

• Etd5
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:52
Bij mij werkt het niet! Ik heb het gedaan precies hoe je het zegt, maar als ik hem weer opstart dan ben ik gewoon nog hetzelfde level! Bij mij staat er trouwens ook alleen maar de map Remote Control en Remote. ( ik heb verborgen mappen weergeven aanstaan )

Is er nog een andere manier om je account te resetten?

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
Wat een onzin ook.. Alle userstatistieken worden op iwnet servers opgeslagen. Zo zou je bij een vriend, op een andere pc, kunnen inloggen op jouw account, en dan speel je met jouw nick, jouw level.
Het is dus onmogelijk om je stats te resetten. Enkel een nieuwe key kopen en koppelen aan een nieuw account heeft effect.
Zoetemelknl heeft waarschijnlijk alleen z'n hack verwijderd..

[ Voor 19% gewijzigd door HyperioN op 17-01-2010 00:55 ]

Pagina: 1