[bug]Zune HD schermresolutie wordt niet goed herkend

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De device detect pagina van Tweakers noemt als resolutie176x220 terwijl de Zune HD een resolutie heeft van 272x480.
Deze resolutie wordt zo te zien correct doorgegeven door de Zune HD (gechecked op http://myip.nl )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

myip.com gebruikt javascript om de resolutie te laten zien, onze WURFL implementatie gebruikt UA-strings om te matchen naar bekende devices. Ik moet die database eerdaags weer updaten, waarschijnlijk krijg jij een fallback naar een ouder model, maar daarvoor is het handig als je de UA-string weet te achterhalen en hier te posten (is zichtbaar op de device detect pagina).

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op woensdag 30 december 2009 @ 23:57:
myip.com gebruikt javascript om de resolutie te laten zien, onze WURFL implementatie gebruikt UA-strings om te matchen naar bekende devices. Ik moet die database eerdaags weer updaten, waarschijnlijk krijg jij een fallback naar een ouder model, maar daarvoor is het handig als je de UA-string weet te achterhalen en hier te posten (is zichtbaar op de device detect pagina).
De UA string van de Zune HD is:

Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows CE; IEMobile 6.12; Microsoft ZuneHD 4.3)

Nogal aparte IE versie trouwens aangezien WM een IEMobile versie geeft van 8.12

Ik heb inmiddels de Zune HD via de tweakers device detect op full page (A) staan en dat werkt prima.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2009 16:31 ]