SinergyX schreef op woensdag 30 december 2009 @ 23:55:
De 7 series, zegt genoeg. Ding heeft enorme vertraging op het scherm, dit omdat hij dus intern een inkomend 1080p signaal terugzet naar 1080i, wat beeld zut doet en weer terugbouwt naar 1080p. Enige wat je kan doen is de zgn PC/game modes in te schakelen, dat is het maximaal haalbare (qua latency tov je laptop scherm).
Ik weet niet van het omzetten naar 1080i, wat ik wel weet dat bij mij de problemen grotendeels weg waren nadat ik naast de game modus ook alle beeld nabewerking uitgezet heb (Pixel Plus, HD Natural Motion, Ruisreductie, MPEG art. red., Kleurverbetering en Active Control.... pfff hoezo teveel ;-)
Helemaal weg ging het pas toen ik het HDMI beeld signaal + audio via SPDIF naar mijn versterker liet lopen (met HDMI 1.3a ondersteuning), hierin zit namelijk een sync functie die rekening houd met de processing tijd van de TV. Geluid komt dan dus niet uit de tv.
Overigens heeft de philips als het goed is ook een input/output met synced audio (weet het niet zeker voor de 7404), geloof dat het dan alleen geen digitaal geluid signaal meer is.