MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)
            Dat zoeken lijkt mij sterk, want als je ook maar iets verder had gekeken in de topiclijst (mogelijk even de tijd verruimen), had je dit gevonden: [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods
Daarin staat het een en ander hoe je icons kan aanpassen via SSH (maar kan met Mobile Terminal ook wel denk ik).
                    Daarin staat het een en ander hoe je icons kan aanpassen via SSH (maar kan met Mobile Terminal ook wel denk ik).
Commandline FTW | Tweakt met mate
            Zoals ik heb aangegeven heb ik reeds een groot aantal icons aangepast, alleen vind ik het niet hoe bijvoorbeeld de Buddy icon aan te passen.

Dat staat ook wel in het bovengenoemde topic aangegeven, en anders even zoeken hoe anderen het opgelost hebben.
Echt handmatig het icoon van eBuddy veranderen kan via WinterBoard, maar ook door de icon.png in de applicatiemap van eBuddy te overschrijven door de gewenste versie en te respringen of rebooten.

Echt handmatig het icoon van eBuddy veranderen kan via WinterBoard, maar ook door de icon.png in de applicatiemap van eBuddy te overschrijven door de gewenste versie en te respringen of rebooten.
Helaas werkte het bij mij voor eBuddy niet zo, maar het is op een andere manier opgelostWiethoofd schreef op donderdag 31 december 2009 @ 20:42:
Dat staat ook wel in het bovengenoemde topic aangegeven, en anders even zoeken hoe anderen het opgelost hebben.
Dan is het wel zo handig om ook te vermelden hoe je het opgelost hebtSuperdaantje schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 11:22:
maar het is op een andere manier opgelost

Pagina: 1

:fill(white):strip_exif()/i/1258027877.jpeg?f=thumbmini)
/u/151652/crop5c597e011af23_cropped.png?f=community) 
            /u/125506/link-8bit.png?f=community) 
            /u/226934/redheadmetnick.png?f=community)