Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:08

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Topicstarter
Ik ben bezig met het aanpassen van de icons van de mijn iPhone. Ik heb wel winterboard geïnstalleerd, maar geen extra theme. Heb alleen aan gevinkt dat ik user background, transparant dock, no icon labels, dim icons wil.

hoe pas ik nu de icon aan van bijvoorbeeld eBuddy?

de icons van de iPhone apps wel gevonden in /Application

al vast bedankt voor jullie hulp (zoek me al paar dagen tien keer in de rondte) ;)

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:35

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dat zoeken lijkt mij sterk, want als je ook maar iets verder had gekeken in de topiclijst (mogelijk even de tijd verruimen), had je dit gevonden: [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods
Daarin staat het een en ander hoe je icons kan aanpassen via SSH (maar kan met Mobile Terminal ook wel denk ik).

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Daan_

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Topicstarter
Zoals ik heb aangegeven heb ik reeds een groot aantal icons aangepast, alleen vind ik het niet hoe bijvoorbeeld de Buddy icon aan te passen.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Dat staat ook wel in het bovengenoemde topic aangegeven, en anders even zoeken hoe anderen het opgelost hebben.

Echt handmatig het icoon van eBuddy veranderen kan via WinterBoard, maar ook door de icon.png in de applicatiemap van eBuddy te overschrijven door de gewenste versie en te respringen of rebooten.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Topicstarter
Wiethoofd schreef op donderdag 31 december 2009 @ 20:42:
Dat staat ook wel in het bovengenoemde topic aangegeven, en anders even zoeken hoe anderen het opgelost hebben.

Echt handmatig het icoon van eBuddy veranderen kan via WinterBoard, maar ook door de icon.png in de applicatiemap van eBuddy te overschrijven door de gewenste versie en te respringen of rebooten.
Helaas werkte het bij mij voor eBuddy niet zo, maar het is op een andere manier opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Superdaantje schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 11:22:
maar het is op een andere manier opgelost
Dan is het wel zo handig om ook te vermelden hoe je het opgelost hebt ;) Mochten anderen met hetzelfde probleem zitten en dit topic met de search tegenkomen dan kunnen ze toch verder 8)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Pagina: 1