Toon posts:

Mobiel internet XS4ALL / fout 619 - er kan geen verbinding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik op dit moment op 1 van m'n computers een Huawei E180 USB modem tot ik een vaste aansluiting heb. Heb twee computers en beide computers grazen op dit moment 24/7 voor Malaria.net.
Nu stond een van de computers ergens anders omdat ik zelf op dat moment geen internet had.
Thuis liet ik dan de andere computer grazen, nam de computer mee naar een adres met internet en dan weer mee naar huis. Op die manier konden beide comps mooi doorgrazen.
Nu heeft de monteur op de computer thuis Mobile Partner geïnstalleerd en dat werkt prima.
Nu heb ik de andere computer opgehaald, kan deze ook up- en downloaden en doorgrazen, en heb ook daarop MP geïnstalleerd.
Hier krijg ik echter de melding "Fout 619 - er kan geen verbinding met de externe computer worden gemaakt waardoor de poort voor deze verbinding werd gesloten"
Nu heb ik al even gesurfd maar kan niet een oplossing vinden welke werkt.
Iemand bekend met het probleem/iemand met een oplossing ?

Kan dicht.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2009 21:25 . Reden: Probleem al opgelost ]

Verwijderd

Dit probleem is gelukkig snel op te lossen, want je moet je configuratie veranderen. Bij mij was het instellen van Gebruikersnaam enWachtwoord.

Check de site van XS4ALL voor de juiste configuratie.
http://www.xs4all.nl/helpdesk/mobiel/huaweiwin.php

Problem solved! Case closed!

Als het goed is;)