Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Hoi .

Hoop gat ik hier goed zit anders dan hoor ik het wel.
Ben niet zo erg handig in het bewerken van plaatjes.
Dus heb jullie hulp eigenlijk even nodig.

Wil een het plaatje van de onderstaande link op een shirt laten drukken ( zwrt shirt )
Alleen nu is de achtergrond niet hetzelde als het shirt.

Is het mogelijk om alleen de letters en het plaatje zo temaken dat ik de tekst + plaatje
op een shirt kan laten drukken ( zwarte achtergrond weg alleen plaatje + letters selecteren.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/30/1262186055-770.jpg

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
Gewoon de laag van de achtergrond verwijderen en opslaan als een formaat met alpha layer ondersteuning zoals .png bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 12:35

BaRF

bijna kerst

nou vooruit, even snel een jpgtje gemaakt want ik neem aan dat je het gewoon gaat strijken ofzo?

het originele plaatje is wel erg slecht van kwaliteit hoor! zelf gemaakt? :P

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/30/1262186590-360.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door BaRF op 30-12-2009 18:00 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:03

MsG

Forumzwerver

Als je het op een T-Shirt wilt laten drukken kan je het plaatje het best omzetten naar een Vectorenbestand in plaats van een rasterbestand. Deze afbeelding heeft niet zo heel veel kleuren als ik zo kijk dus dat is makkelijk te doen, dan kan je hem ook groter krijgen op je T-Shirt. Iets wat je wilt drukken op papier of in dit geval een T-Shirt, vereist meestal 300DPI, wat ruwweg 3x zoveel pixels per inch is als op je scherm. Hierdoor zal het plaatje in zijn huidige grootte 3x zo klein worden weergeven op het T-Shirt. Met een vector heb je dat probleem niet en is hij vrij schaalbaar.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 16:52
Sterker nog, het origineel (het echte dan) is zeer waarschijnlijk in een vectorprogramma gemaakt (ik gok Flash...)
Probeer m eens in VectorMagic.com. Komt er default al redelijk goed uit, en met beetje afstellen heel goed.
Wil je de achtergrond kwijt, dan moet je de Desktop versie downloaden/lopen. Of je moet iets als Illustrator/InkScape gebruiken...

[ Voor 51% gewijzigd door Savantas op 30-12-2009 20:10 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht ten overvloede, maar hou er rekening mee dat de afbeelding in spiegelbeeld moet worden afgedrukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Wellicht een beetje laat, maar dit soort 'wie-kan-me-helpen' topics zijn hier niet gewenst. We verwachten hier enige eigen inzet en eigen vaardigheden voordat we alles gratis en voor niks aan anderen doorschuiven.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.