Ontevreden over telefoon bij abo

Pagina: 1
Acties:

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 08:19

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Ik heb mijn Vodafone abo verlengd. Hiervoor had ik een simpel telefoontje en nu wilde ik eens wat anders en dat hele 360.com gebeuren leek wel leuk (enigszins misleidende reclame...)

dus abbo verlengd en een Samsung M1 erbij genomen. Nu ben ik een week aan het klooien met dat ding maar ik vind hem echt waardeloos. Die hele dynamische online interactie klopt van geen bal, de telefoon is super langzaam, de internet browser knalt er om de haverklap uit en ohja nogmaals: dat ding is LANGZAAM!

De vraag: heb ik het recht om dat abo te ontbinden of om te zetten naar een sim only ofzo ivm ontevredenheid over het toestel?

Zal morgen even contact opnemen met vodafone maar was alvast benieuwd wat jullie mening/kennis hierover is.

[ Voor 0% gewijzigd door BaRF op 30-12-2009 17:45 . Reden: spelling \o/ ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:34

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik zoek normaal altijd uit wat voor telefoon ik wil en neem. Nu ben je er mee ontevreden, dan is het toch eigenlijk je eigen fout. Ik zou contact opnemen met de servicedesk en aangeven dat je ontevreden bent over het toestel en dat je eigenlijk een andere wil.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Als je er ontevreden over bent kun je de telefoon binnen 7 dagen na aankoop nog ruilen MITS het toestel er nog als nieuw uitziet. Als je online/telefonisch hebt besteld zul je dus ook contact op moeten nemen met de klantenservice, anders gewoon terug naar de winkel met alle toebehoren. Neem dan de HTC Tattoo of eventueel de Magic (online te verkrijgen vanaf 12.50 + internet, maar in de winkel vanaf 22.50 met internet:-S. Vallen binnen hetzelfde prijsplan: 9 mnd 50% korting op abo en internet.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-01 23:40
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 18:14:
Als je er ontevreden over bent kun je de telefoon binnen 7 dagen na aankoop nog ruilen MITS het toestel er nog als nieuw uitziet.
Lijkt mij stug dat dit bij alle winkels geldt, misschien dat bepaalde ketens dit als 'service' aanbieden (met het risico dat je met een tweedehands toestel opgescheept zit als je iets koopt) maar standaard is het zeker niet.

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:37
aigle009 doelt op de wet Koop op afstand volgens mij.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Juist ja , maar hij moet het product retourneren. Valt zijn abonnement ook niet onder 'het product'? :P
Verder moet het op afstand (ergo internet) gekocht zijn.

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Boudewijn schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 15:18:
Juist ja , maar hij moet het product retourneren. Valt zijn abonnement ook niet onder 'het product'? :P
Verder moet het op afstand (ergo internet) gekocht zijn.
De overeenkomst wat betreft het abonnement kan ook ontbonden worden, mits VF nog niet is begonnen met haar dienstverlening. Als koper aan VF aangeeft dat nog niet met de dienstverlening mag worden begonnen, dan kan de koop wel ontbonden worden.

Dit komt uit Burgerlijk Wetboek 7, artikel 46d (wet koop op afstand), artikel 46i lid 1 (geldt ook voor diensten) en artikel 46i lid 5 sub a (inmiddels gestarte dienstverlening).

[ Voor 16% gewijzigd door Cadezo op 01-01-2010 18:05 ]

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-01 23:40
Wet kopen op afstand geldt toch alleen als het product nog nieuw is, dus nog verzegeld is etc?

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
LordLynx schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 17:49:
Wet kopen op afstand geldt toch alleen als het product nog nieuw is, dus nog verzegeld is etc?
Het product moet nog als nieuw zijn, dus folie's op het scherm e.d. moeten nog aanwezig zijn, maar een verzegeling mag verbroken worden om de verpakking te openen.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit topic heeft niet zo gek veel met telecomproviders te maken, vandaar een move naar Shopping Forum. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Voor de discussie is het bijzonder handig dat de TS even aangeeft waar het toestel gekocht/besteld is en wanneer het is geleverd :)
Pagina: 1