Klein IM programmatje

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

• DNAxtreme
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-02 09:12
Hallo,

Snel vraagje, ik zoek een programma'tje waarmee ik kan chatten. Wat ik dus op een client PC in een netwerk kan installeren en eventueel dat programmatje via internet aanspreken?

Misschien een beetje lastige vraag,

Op Google kan ik hier niet veel op vinden... Misschien snapt iemand wat ik bedoel

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-03 20:26

Matis

Rubber Rocket

Je zult meer moeten vermelden dan alleen wat je zoekt. Zoek je het programma voor Windows, Linux, Unix?

Graag wat meer uitleg over de topologie van je netwerk. Ik heb mijn glazen bol toevallig deze week uitgeleend ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Matis op 30-12-2009 16:57 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als het een client in een bedrijfsnetwerk is, vraag de systeembeheerder eerst om toestemming. Wat is er mis met de standaard IM-programma's?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• DNAxtreme
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-02 09:12
Hallo,

Het gaat er om dat ik overal ter wereld even wil in loggen ergens op ? Remote App ? Of een IM applicatie die op een server draait, die communiceert met een client op het netwerk.

Ik wil niet gaan zitten msnnen oid. Ik kan dus een chat venster openen met een client op het netwerk

Een simpel im server/client appje.

SBS server 2008

Ben zelf admin.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03 13:26

Equator

Crew Council

#whisky #barista

En wat had je zelf al gevonden?? EN waarom voldeed dat niet?

Met je telegram style uitleg kom ik niet zo ver. Je zoekt een programma waarmee je remote met een lokale client kan chatten?

Ik zou zeggen: Doe niet moeilijk, en gebruik wat er reeds voor handen is. Remote heb je http://www.meebo.com , en lokaal gewoon een MSN/ICQ/GTalk client.

Verder heeft dit natuurlijk niets met Netwerken te maken. Maar omdat je vraag zo onduidelijk is, ga ik het topic ook niet voor je verplaatsen. Indien je toch een nieuw topic aan wilt maken, dan zou ik dat of in Serversoftware en Windows Servers of Client Software Algemeen plaatsen. Maar zorg er dan voor dat je wat duidelijker bent.

[ Voor 1% gewijzigd door Equator op 31-12-2009 07:25 . Reden: Speciaal voor Pasta :P ]

Dit topic is gesloten.