Ik heb gisteren een email gestuurd naar een groot aantal mensen, die ik allemaal in de BCC heb gezet. Nu wil ik hen allemaal nog een mail sturen (een update), maar ik kan de BCC's niet zien in de sent item. Ik gebruik Thunderbird 2.0.0.23
In outlook op mijn werk kan dat wel. Als ik bij de sent mail 'reply all' doe krijg ik een mail met in de 'aan': 'niet-openbare ontvangers:' Ik ga ervan uit dat dat dan niet goed gaat. Hoe krijg ik (net als in Outlook) alle BCC's te zien en kan ik dan reply all doen?
Ik maak gebruik van gmail en dan met IMAP. Alles verloopt dus via gmail, hoop niet dat dat voor een kink in de kabel zorgt...
alvast bedankt voor de reacties
In outlook op mijn werk kan dat wel. Als ik bij de sent mail 'reply all' doe krijg ik een mail met in de 'aan': 'niet-openbare ontvangers:' Ik ga ervan uit dat dat dan niet goed gaat. Hoe krijg ik (net als in Outlook) alle BCC's te zien en kan ik dan reply all doen?
Ik maak gebruik van gmail en dan met IMAP. Alles verloopt dus via gmail, hoop niet dat dat voor een kink in de kabel zorgt...
alvast bedankt voor de reacties
[ Voor 10% gewijzigd door vandermark op 30-12-2009 16:48 ]
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock