hi,
mijn vriend heeft volgende probleem:
twee computers, 1 desktop met win XP home, een laptop win Vista home.
wlan netwerk.draadloos.
hij gebruikt de mailsprogrmmas Outllok Express (XP) en Windows Mail (Vista).
antivirus en firewall software: Eset Smart Security 4
antispam: gratis spamfighter, eset functie uitgeschakeld.
op de laptop verdwijnen soms spontaan emails, Net NADAT ze wel zijn binnnegekomen, vanzelf, enkele seconden na binnenkomst..
soms komen die mails wel op de andere pc , de desktop, binnnen.
ik heb de instellingen gezet in windows mail en (desktop) outlook express, dat de bericjhten 3 dagen op server worden bewaard na ophalen om ook op andere pc te kunne ophalen.
de bewaartijd is op beide pcs gelijk .
dit probleem komt regelmatig voor. de mails zitten ook niet in de 2 antispam mappen (eset smart secur en spamfightrer, een spamfilter staat af) en de mails komen ook niet in verwijderde items of welke andere eigen map dan ook. ze verdwijnen gewoon van de laptop. dit gebeurt NIET op de XP desktop pc.
de laptop wordt vaak gebruikt voor emails lezen, dus lastig probleem.
wie weet raad?
RR
mijn vriend heeft volgende probleem:
twee computers, 1 desktop met win XP home, een laptop win Vista home.
wlan netwerk.draadloos.
hij gebruikt de mailsprogrmmas Outllok Express (XP) en Windows Mail (Vista).
antivirus en firewall software: Eset Smart Security 4
antispam: gratis spamfighter, eset functie uitgeschakeld.
op de laptop verdwijnen soms spontaan emails, Net NADAT ze wel zijn binnnegekomen, vanzelf, enkele seconden na binnenkomst..
soms komen die mails wel op de andere pc , de desktop, binnnen.
ik heb de instellingen gezet in windows mail en (desktop) outlook express, dat de bericjhten 3 dagen op server worden bewaard na ophalen om ook op andere pc te kunne ophalen.
de bewaartijd is op beide pcs gelijk .
dit probleem komt regelmatig voor. de mails zitten ook niet in de 2 antispam mappen (eset smart secur en spamfightrer, een spamfilter staat af) en de mails komen ook niet in verwijderde items of welke andere eigen map dan ook. ze verdwijnen gewoon van de laptop. dit gebeurt NIET op de XP desktop pc.
de laptop wordt vaak gebruikt voor emails lezen, dus lastig probleem.
wie weet raad?
RR