[Windows 7 X64] Welkomscherm blijft lang hangen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik doe dan nu maar een vraag stellen in dezer index van het forum. Wat ik graag wil is, het welkomscherm wanneer ik 7 opstart blijft wel bijna een minuut op welkom hangen..Ik zou dit graag anders zien en vraag bij deze wie de tip heeft dit proces te verkorten of helemaal te nekken..

Ik heb werkelijk waar overal gezocht, maar niets nuttigs gevonden. Ik hoop dat hier iemand is wier me even kan helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:27

CoolGamer

What is it? Dragons?

Staat er iets in het logboek van Windows wat op deze lange tijd zou kunnen verklaren?

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk haast dat het issue gevonden is. Ik heb zoihuist de opstart verricht van het systeem en ben daarna in het logboek gekeken met als resultaat:

code:
1
2
3
De DNS-proxy-agent kan geen 0 bytes geheugen toewijzen.
Dit kan wijzen op het feit dat het systeem weinig virtueel geheugen heeft of dat
geheugenbeheer een interne fout heeft gevonden.

Kan wel kloppen, ik heb recentelijk de page_file uitgeschakeld en heb 2Gb erkgehugen tot mijn beschikking vandaar misschien deze melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:38
Met 2GB geheugen en Windows 7 X64 zou ik deze op automatisch laten staan.
Volgens mij heb je een behoorlijke sloot geheugen nodig wil de page file helemaal buitengesloten kunnen worden zonder performance issue's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:34
Henkje.doc schreef op woensdag 30 december 2009 @ 17:55:
Met 2GB geheugen en Windows 7 X64 zou ik deze op automatisch laten staan.
Volgens mij heb je een behoorlijke sloot geheugen nodig wil de page file helemaal buitengesloten kunnen worden zonder performance issue's.
Wat hij zegt :Y
Maar waarom heb je eigenlijk je pagefile uitgezet???
Dat ding is er niet voor niets ;)

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In de veronderrstelling dat 2Gb ruimschoots is en ik ergens las dat icm een ocz ssd vertex het ten goede zou kunnen komen voor de prestaties wanneer de page_file uitgeschakeld zou zijn..Ik heb hem weer aangezet en zal eventuele bevindingen moeten plaatsen in een opvatting..
Pagina: 1