Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

WII new super mario bros probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds kort new super mario bros voor de wii, maar is ik wil rennen en springen (knop 1+2) dan gaan de vier lampjes op mijn wii remote knipperen, en kan ik vervolgens niks meer besturen. dit duurt ongeveer 10 seconden en dan doet hij het weer.

Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen om het op te lossen?

alvast bedankt voor jullie hulp.

Verwijderd

Volgens mij komt dat doordat je ze tegelijkertijd indrukt. Bij mario moet je altijd eerst rennen en dan springen indrukken. Dus eerst 1 en dan 2, maar niet tegelijkertijd.

Knop 1 + 2 tegerlijkertijd indrukken dat doe je als je synchroniseert met je WII. Je maakt dan zeg maar weer opnieuw verbinding. Er is dus niks mis met je wiimote.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2009 14:57 ]

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:26
Met ^^ :)

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:30
Dit werkt anders perfect bij mij. Syncen doe ik met de sync-knop onder het batterijklepje. Ik laat bijna nooit het ren-knopje los....

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je super snelle reactie.

echter heb ik een remote van een vriend geleend, en hierbij gebeurt het niet. ik heb ook al geprobeerd om de remote opnieuw te synchroniseren maar dit helpt ook niet. naar mijn mening moet je toch kunnen rennen en springen tegelijk. het is echt heel erg vervelend.

ik hoop dat er toch een soort oplossing is in de instellingen ofzo.

nogmaals bedankt voor je reactie

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Moet inderdaad toch echt tegelijk kunnen, ik ren en spring ook altijd (dus vaak beiden tegelijk ingedrukt).

• G8rb8n
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-11 19:28
De wiimote zal dan via de eenmalige manier zijn gesynct met de wii, in plaats van via de standaard methode, zie ook: http://www.nintendo.com/c.../en_na/setupWiiRemote.jsp

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:12
Uit ervaring weet ik dat je ook kunt rennen en springen met een tijdelijke sync. Zolang de controller niet verbonden is kun je 1+2 indrukken om de controller laten synchroniseren. Als de controller verbonden is dan mag deze niet opnieuw proberen te verbinden door 1+2 tegelijk in te drukken.

Dit lijkt me een defecte controller dus.

Ik neem altijd mijn controller mee naar vrienden om daar te spelen en dan verbind ik altijd tijdelijk via 1+2 en ik heb er nog nooit problemen mee gehad dat ik niet kan rennen + springen tegelijk.

Bel nintendo eens op erover of e-mail ze eens.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties.

ik zal nintendo eens mailen, ik laat nog wel horen hoe het afloopt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onderstaand mailtje ontvangen van Nintendo.
Echter na het spel ongeveer een maand niet gespeeld te hebben. doet mijn controller het weer gewoon.
Geachte heer/mevrouw,

Het defect wat u omschrijft kan te maken hebben met de synchronisatie van de Wii-afstandsbediening(en). Om de Wii-afstandsbediening(en) te synchroniseren kunt u de onderstaande instructies opvolgen.

- Zet het Wii Systeem uit.
- Koppel het Wii Systeem los van het lichtnet.
- Haal de batterijen uit uw Wii-afstandsbediening(en)
- Sluit het Wii Systeem weer aan op het lichtnet en zet deze aan.
- Wacht totdat u het welkomstscherm van het Wii Systeem ziet en plaats de batterijen terug in de Wii-afstandsbediening.
- Doe het klepje open wat naast de CD-drive zit en druk één keer kort op het rode knopje met “Sync” erop.
- Druk daarna één keer kort op het rode knopje van de Wii-afstandsbediening, deze zit achter het klepje bij de batterijen.

Herhaal stap 4-6 om meerdere Wii-afstandsbedieningen aan te melden.

Lukt het niet om met deze instructie de Wii-afstandsbediening weer te laten werken, dan kunt u de Wii-afstandsbediening naar de Technische Dienst sturen om hem na te laten kijken. U kunt dan de Wii-afstandsbediening goed verpakt en voldoende gefrankeerd sturen naar:

Nintendo Benelux B.V
t.a.v. Technische Dienst
Postbus 564
3430 AN Nieuwegein

Voor meer informatie kunt u tijdens kantooruren ook telefonisch contact opnemen met de Nintendo technische dienst op telefoonnummer: 030-6097166.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Pagina: 1