Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

zou iemand mij kunnen helpen met het volgende probleem:

Ik heb een HTC Magic overgekocht van een vriend maar ik kan geen smsjes versturen. Ik vermoed dat het sms servicenummer van Hi niet ingevuld of verkeerd ingevuld is, maar ik heb geen idee waar ik dat kan insellen.
Het is niet te vinden onder berichten>instellingen.

Alvast bedankt voor de hulp

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:00
Is het misschien handig om het toestel eerst te resetten naar fabrieks standaard, en daarna configureren zoals je zelf wilt?

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
GoT is geen helpdesk, dus we verwachten hier wel wat zelfinitiatief. Wat heb je zelf al geprobeerd, waar heb je op gezocht, en waarom lukt het niet? :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb alle menu's van mijn telefoon doorgelopen (volgens mij), heb in diverse fora gezocht naar een bekende oplossing. Wel heb ik ontdekt dat er in de HTC Hero in berichten>instellingen wel mogelijkheden zijn om het sms servicenummer in te stellen, evenals de geldigheidsduur van een sms etc. Mijn HTC Magic heeft op deze plek deze instelling niet dus vraag ik mij af of dit helemaal in de haak is of dat ik ergens overheen kijk
Terugzetten naar fabrieksinstellingen gaf geen soelaas

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat zegt de Hi Klantenservice of de Primafoon winkel?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1