Network storage.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zelf een netwerkschijf gehad met usb functie. Alleen nou viel mij op dat als je de usb aansluit op een machine dat de schijf uit het netwerk verdwijnt. Het is dus het 1 of het ander.

Weet iemand of er zo'n vergelijkbare NAS bestaat die wel beide functies tegelijk kan gebruiken ?

Gr Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Die zijn er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik denk van niet. Een USB-schijf wordt bestuurd door de computer waar hij aanhangt. Een NAS bestuurt zichzelf. Als een NAS schijf in USB mode draait, geeft hij de controle volledig over aan de USB-host, omdat er anders conflicten zullen zijn over welk apparaat de controle over de schijf heeft.
Gelukkig kun je hem als NAS natuurlijk prima met meerdere computers tegelijk gebruiken ;)

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yep daar was ik al bang voor. Nou is mijn probleem dat mijn televisie problemen heeft met videos afspelen via het netwerk. Via de usb gaat het wel goed. Maarja ik moet hem natuurlijk wel kunnen blijven benaderen zodat ik er nieuwe shit op kan gooien:)

Denk dat ik dan toch maar eens moet gaan kijken voor een meida servertje ofzo. Of zo'n popcorn dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Gewoon share vanaf je computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Me tv ondersteund DLNA, muziek en plaatjes gaat prima alleen de videos lopen voor geen meter. vandaar dat ik een usb oplossing zocht.
Pagina: 1