[iPhone 3G] Coverflow probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonesNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-02-2010
Wanneer ik mijn iPhone kantel om coverflow te bekijken zie ik ook afbeeldingen (de standaard zwarte default) van enkele losse tracks. En dat terwijl ik alleen die wil zien van albums waar ik daadwerkelijk een cover aan heb toegevoegd... Iemand enig idee hoe dit te verhelpen is?! Als ik namelijk de info-file van de desbetreffende bekijk is er geen afbeelding toegevoegd. Ook heb ik velden zoals 'albumtitel' leeg gelaten...

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat is niet te verhelpen, hij laat het altijd van al je tracks zien.

Tijd om een middagje covers te gaan verzamelen als het je stoort dus. :+

In andere woorden: it's not a bug, it's a feature!

[ Voor 15% gewijzigd door MrAcid op 30-12-2009 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonesNL
MrAcid schreef op woensdag 30 december 2009 @ 10:58:
Dat is niet te verhelpen, hij laat het altijd van al je tracks zien.
Nee hoor, want op mijn eerste generatie iPhone was dit niet te zien...
En dat terwijl het maar van enkele (zo'n 50 van de 1200 losse) tracks te zien is, als ik namelijk een van die tracks verwijder van het toestel pakt ie gewoon het volgende nummer uit de volgorde en koppelt ie daar zo'n zwarte cover aan, die er VOOR het verwijderen van de andere nog niet in stond... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JonesNL
Anyone?! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi JonesNL,

Ik heb hetzelfde probleem als jou denk ik. Er zit echter wel degelijk logica in welke nummers wel aan coverflow worden toegevoegd.
Als je goed kijkt zie je dat het de volgende artiest (of nummer) is wat na een album komt. Ik heb er helaas geen oplossing voor gevonden, maar het is dus een systematisch probleem, misschien komen we er samen uit.