Toon posts:

[Aperture +magic mouse] Disable horizontal scrolling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wordt echt gestoord. Gister avond even zitten bewerken in Aperture. maar deze muis is zo damn gevoellig voor horizontaal scrollen. Begrijp me niet verkeerd, die magic mouse vindt ik echt geweldig, werkt helemaal super. maar horizontaal scrollen in aperture is een drama. is er een manier die jullie weten om dit uit te schakelen?
Ik heb al flink zitten googlen. ik gebruik het horizontaal scroller best veel in photoshop e.d. maar aperture moet dat gewoon uit kunnen.

thanks all.

Verwijderd

Topicstarter
niemand nog??

Verwijderd

Topicstarter
zowel hier als in vele andere fora geen reacties, het moet toch mogelijk zijn om bepaalde muis functies uit te schakelen voor een bepaalde app.

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Mogelijk is het vast wel, maar het zal wat creatief denken nodig hebben, want een standaard vraag is het niet :)

Ik heb zelf geen Magic Mouse, maar met een van de extra-apps om meer functies aan de muis toe te voegen (gestures enzo) is het misschien mogelijk het horizontaal scrollen uit te zetten? Met behulp van RooSwitch zou het dan -in theorie- mogelijk moeten zijn om voor Aperture een aparte .plist te gebruiken voor zo'n extra-functionaliteiten-app voor de Magic Mouse.

Absoluut niet de makkelijkste, meest praktische oplossing, maar misschien krijg je ermee gedaan wat je wil bereiken!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:17

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik heb ook geen MagicMouse, maar wellicht zou je MagicPrefs eens kunnen proberen: http://www.tuaw.com/2009/...d-for-magic-mouse-owners/

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
helaas het werkt niet. beide apps

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:35
Verwijderd schreef op zondag 03 januari 2010 @ 11:30:
helaas het werkt niet. beide apps
BetterTouchTool geprobeerd?

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:08