Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Echt niet.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 22:13

Echt niet.

Gewoon niet.

Topicstarter
Ik heb de CoolerMaster eXtreme Power Plus RS-460 zo'n twee maanden terug gekocht ter vervanging van mijn oude merkloze PSU, en toen ik hem een paar weken gebruikt had gaf hij plotseling de geest. Ik had hem terug gestuurd naar Azerty, waarna ik een nieuw exemplaar kreeg. Deze heb ik dus een paar weken gebruikt, maar ook nu heeft deze de geest gegeven.
In beide gevallen houdt dat in dat ik mijn pc nog op de gebruikelijke manier had afgesloten, maar toen ik weer wilde booten kreeg ik geen enkele reactie bij het indrukken van de powerknop.
Ik weet niet of het toeval is, maar in beide gevallen was het net nadat ik mijn pc op een andere locatie had geïnstalleerd. In beide gevallen heeft hij daar een paar keer gedraaid voordat de PSU ermee kapte.
Doe ik iets fout of heb ik gewoon pech met dit ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

meet is het stopcontact door met een multimeter denk dat er pieken komen waarvan je PSU niet houdt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Echt niet.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 22:13

Echt niet.

Gewoon niet.

Topicstarter
Ik denk niet dat dit het probleem is, want ik heb in het eerste geval mijn andere voeding ook aan dat contact gehangen en dat leverde geen problemen op. In het tweede geval hangt er ook een PS3 en een tv aan die stekkerdoos en die hebben ook nooit kuren gehad.
Daarnaast is het ook erg opmerkelijk dat mijn 4 jaar oude merkloze psu nooit problemen heeft gegeven en deze voeding in beide gevallen al binnen een maand de pijp uit ging. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Probeer dan eens een betere voeding en desnoods van een ander merk.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+