Toon posts:

Yamaha RX-V465 hdmi processing

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik denk dat de Yamaha RX-V465 versterker wil kopen, maar ik heb 2 vraagjes:

- beschikt deze receive over hdmi processing? ( ik zie wel dat hij beschikt over dts hd + dolby true HD maar weet niet of dat veel uitmaakt)

- Als ik deze versterker uit amerika bestel, kan ik hem gewoon met een verloopje aansluiten? Of werkt dit niet zo makkelijk met versterkers moet ik dan een transmitter hebben?

Alvast bedankt!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

Ray

dat eerste kan je in de handleiding vinden. daar staat ook dat een US uitvoering op 110 volt werkt ipv 230 wat we in Nederland hebben. Dat los je niet op met een verloopje.....

Overigens had je dit toch zelf ook wel kunnen bedenken lijkt me ?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:56

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:57:

- beschikt deze receive over hdmi processing? ( ik zie wel dat hij beschikt over dts hd + dolby true HD maar weet niet of dat veel uitmaakt)
Op de pagina die je geeft staat ook een download naar de manual. wat staat daar in over hdmi?
- Als ik deze versterker uit amerika bestel, kan ik hem gewoon met een verloopje aansluiten? Of werkt dit niet zo makkelijk met versterkers moet ik dan een transmitter hebben?
Op dezelfde pagina staat ook een foto van de achterkant; daar zie ik geen voltage schakelaar. Dat wordt dus een step up trafo (geen transmitter dus) gebruiken als je een 110v versie koopt.

Oftewel, iets meer eigen onderzoek is in dit geval wel gewenst imo :)

Wise enough to play the fool

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:26

FeaR

In GoT we trust

teacher schreef op woensdag 30 december 2009 @ 00:38:
[...]
Oftewel, iets meer eigen onderzoek is in dit geval wel gewenst imo :)
En met alle respect ga ik dit topic sluiten. Reden is omdat er vaker dit soort vragen gesteld worden door TS en er telkens niets van eigen inzet of onderzoek blijkt:Zoals reeds gezegd is dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.