Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lukt niet om over te stappen naar Telfort 20 Mb

Pagina: 1
Acties:

• dnuijens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-10-2024
Ik heb op dit moment internet via TweakDSL maar wil graag overstappen naar Telfort omdat die een stuk voordeliger zijn.

Bij de Check op de maximaal haalbare snelheid op mijn adres (postcode check) kom ik echter uit op een Geschatte snelheid van 2 tot 3 Mb en daarmee is kan ik alleen Telfort internet 4Mb bestellen.

Via mijn huidige provider (TweakDSL) haal ik via het KPN netwerk (dat Telfort ook gebruikt) op dit moment volgens mijn Zyxel 2602HW modem (zelfde als bij Telfort) 6389 kbps (ruim 6 Mb!). Ik heb navraag gedaan bij TweakDSL en deze hebben de verbinding begrensd op 8 Mbit omdat ik toch niet veel meer als 6 MBit kan halen en er daarmee een stabiele verbinding ontstaat.

Als ik de postcode check doe op http://www.unet.nl/?wholesale_xdsl komt hier voor PSTN uit: kpn_wholesale ADSL 6144 / 1024 yes.

Ik realisser me dat ik gezien de verbinding naar mijn huis niet meer als deze 6 Mbit zal halen maar wil graag een 20Mb abonnement bij Telfort afsluiten (begrenst op 8 Mbit?). Dit is voordeliger als via TweakDSL en hiermee haal ik meer dan 50% extra snelheid uit mijn internetverbinding dan het (nu duurdere) 4 Mb abonnement.

Ik heb al contact gehad met de klantenservice van Telfort maar daarmee kom ik helaas niet verder. Is er hier iemand (misschien het Webcare team) die me verder kan helpen?

[ Voor 5% gewijzigd door dnuijens op 29-12-2009 22:59 ]

• dnuijens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-10-2024
Ik heb ondertussen op het Telfort forum al een "bevredigend" antwoord gehad.