Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows7 USB problemen

Pagina: 1
Acties:

• capital_h
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-03 13:53
Hallo,

Heb vandaag windows7 geinstalleerd maar nu heb ik het volgende probleem..

de usb poorten schijnen niet te werken.. usb stick en mijn externe hdd worden niet gezien.. zodra ik deze inplug worden ze wel geinstaleerd maar zijn niet te zien in deze computer.?

heb in apparaatbeheer de vinkjes weggehaald zodat windows deze niet meer mag uitzetten/standby.. om energie te besparen maar dit helpt niet..

ook lukt het niet om internet erop te krijgen maar dit komt waarschijnlijk doordat de drivers niet voor win7 zijn gemaakt [staan ook niet op inet]

Gigabyte S serie P43-ES3G mobo [usb werkt niet]
E8400 Intel
Ati 4850

speedtouch 121g draadloze internet ontvanger.

Groeten H

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:38
Je plugt dus je externe HDD erin, er komt een popupje dat hij hem installeert, en dan komt er verder niets? Ook nog Automatisch afspelen of iets dergelijks? Vaak krijg je ook nog een popupje dat de installatie is voltooid, klik daar dan eens op. Of komt daar dan de melding dat de installatie niet goed gegaan is?

En als je bij apparaat beheer het stuurprogramma bijwerkt en het dan nog eens probeert?

Maar ze werken dus wel, hij 'voelt' ook dat er iets aan zit, maar hij herkent ze dus blijkbaar niet goed...

Als je de drivers van de speedtouch installeert, wat geeft hij dan voor melding? Of geeft hij geen melding en gaat de installatie gewoon goed, maar je ziet geen draadloze netwerken?!

De eerste driver die ik kon vinden was deze http://www.speedtouch.nl/software.html#121g maar die heb jij dus blijkbaar ook al geprobeerd, maar die is dus alleen maar voor Vista (of oudere besturingssystemen van Windows).

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:23

TheVMaster

Moderator WOS
en als je bij Disk Management kijkt...zie je ze daar wel staan (als ze daar staan...kun je er een driveletter aan knopen...zodat ze ook zichtbaar zijn in de verkenner.

• capital_h
Er komt geen automatisch afspelen.. er gebeurt helemaal niks.. de instalatie is goedgegaan.. maar daarna niks.. hij word niet geopend en staat ook niet bij "deze computer'.

hij ziet idd geen draadloze netwerken.. maar de vorige keren dat ik de draadloze internet ontvanger intalleerde moest ik in het bijhoorende programma nog de codes van de moden invoeren voordat ik verbinding kreeg met internet.. maar dit programma sluit windows dus direct weer af als ik het open..

ook de driver die je zag [link] heb ik bekeken maar zijn niet voor win7. ook zou ik deze dus niet kunnen installeren aangezien hij mijn usb stick ook niet pakt.. [kan natuurlijk nog via cd - heb geen floppie ]

• capital_h
waar kan ik disc management vinden zodat ik dit kan proberen..
heb de NL versie.

Verwijderd

uitvoeren -> diskmgmt.msc

• capital_h
hier staan ze wel!

"De bewerking is mislukt omdat de console weergave van Schijfbeheer niet bijgewerkt is"

vernieuwen helpt niet..

er staat wel dat ik er een Dynamische schijf van kan maken [geen idee maar zal het zo opzoeken ;)]
of zou ik de schijven moet formarteren ?? wat me niet echt logisch lijkt en dan ben ik alles kwijt..

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:38
capital_h schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 23:37:
hier staan ze wel!

"De bewerking is mislukt omdat de console weergave van Schijfbeheer niet bijgewerkt is"

vernieuwen helpt niet..

er staat wel dat ik er een Dynamische schijf van kan maken [geen idee maar zal het zo opzoeken ;)]
of zou ik de schijven moet formarteren ?? wat me niet echt logisch lijkt en dan ben ik alles kwijt..
Het lijkt me niet dat formatteren helpt, want je usb-stick pakt hij ook niet... Je kunt het natuurlijk proberen maar als je gewoon je data dan eerst even op een andere schijf gooit, ben je dus niet alles kwijt.. ;)

Misschien vind je ook wel geen draadloze netwerken omdat de speedtouch in een usb-gaatje zit en het dus niet doet? (heb ooit zo'n ding gehad en die ging volgens mij in een usb poort)

[ Voor 11% gewijzigd door diabolofan op 29-12-2009 23:45 ]

• capital_h
heb de usb speedtouch in dezelfde usb aansluiting van me moederbord gedaan als bij xp hierbij deed hij het prima.. dus denk toch dat het ligt aan de werking van Win7 en het moederbord.. maar ze [externe HDD en flash] staan wel bij apparaatbeheer.. alleen kan ik ze niet bewerken..

[ Voor 4% gewijzigd door capital_h op 29-12-2009 23:51 ]

• capital_h
iemand nog een idee? nog steeds niet gelukt namelijk.. vriend van me zei dat ik kon proberen om hem aan de modem te doen via cabel.. miss dat ie dan update...??

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Doen ze het wel als die speedtouch niet aangesloten is? Je hebt wel alle drivers van je mobo geinstalleerd enzo?

Desktop | Server | Laptop

• capital_h
ja drivers geinstaleerd.. maar ze doen het niet.. ook zonders speedtouch.. hij herkent de Externe HDD niet en flash ook niet..

• bosgoed
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-01 20:14
en hij geeft bij apparaatbeheer ook geen foutmeldingen?
Kent hij bij Diskmanager al wel een stationsletter toe?

Thanks Mate

Pagina: 1