cam op site hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen,

Ik wil een website op gaan zetten voor mensen die moeilijk te been zijn. Deze website moet een link gaan vormen voor die mensen en bv. een huisarts. Dat ze door middel van een cam en/of chat samen met elkaar kunnen communiceren, maar dat "de patient" toch thuis kan blijven. Nu is mijn vraag dus:

Hoe implenteer ik een cam/chat op een site? Zelf scripten? (waar ik niet veel verstand van heb) of bestaan hier modules voor? Ik kan ook met Joomla overweg dus misschien is hier een oplossing voor?

Heb al een tijd staan googlen, maar kom er niet echt uit..

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 22:15:
Hoe implenteer ik een cam/chat op een site? Zelf scripten? (waar ik niet veel verstand van heb)
Ai, da's jammer. Want hier in de Devschuur gaat het over zélf maken, zélf programmeren. Zie ook Webdesign, Markup & Clientside Scripting Beleid. Je topic is nu dus niet meer dan een Waar vind ik...?-topic en/of scriptrequest en daar doen we dus helaas niet aan. Ik denk dat je topic sowieso beter tot z'n recht komt op het support forum van Joomla.

[ Voor 23% gewijzigd door RobIII op 29-12-2009 22:25 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.