• RCremers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-01-2010
Wie kan me helpen? Ik heb al een aantal uren zitten kijken naar een geschikt systeem, maar kom er niet echt uit.

Ik ben op zoek naar een mediaspeler met
- interne HDD van 1 TB
- waarbij er mogelijkheden zijn om op te nemen via EPG vanuit mijn Sony Bravia KDL 32V4500
- mogelijkheden tot timeshiften
- netwerkmogelijkheden
- niet te luidruchtig

Welk systeem zouden jullie me aanraden??

Op zich spreekt het volgende apparaat me wel aan AC Ryan PlayOn! DVR TV. Is dit iets?

• Noeslee
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-11-2023
Wellicht de Yuixx, maar die is nog niet uit en het is nog niet zeker of dvb-c gaat werken. Ze zijn in onderhandeling met upc en ziggo iz certificering ofzo.

• RCremers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-01-2010
mijn sony maakt gebruik van een mascom alphacrypt. Ik heb het idee dat hierdoor die Yuixx niet noodzakelijk is. iig thanks!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:49

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Welkom op GoT!

Aankoopadvies mag hier zeker wel gevraagd worden, maar dan stellen we een aantal eisen aan een TS. Daarmee bedoelen we dat we bijvoorbeeld in je TS willen zien welke apparaten je hebt bekeken en wat ze meer of minder geschikt maakt in jouw ogen. Nu is het een lege vraag waar we niet heel veel mee kunnen. Lees ook Het algemeen beleid eens door en probeer met deze aanwijzingen je zoektocht wat meer zelf te sturen. Als je er dan nog niet uitkomt, zie ik je nieuwe TS graag tegemoet.
Dit topic gaat iig dicht.

Dit topic is gesloten.