Ik heb een irritant probleempje met het scrapen van films. Een hele berg films zijn in de vorm van een aantal video_ts files zoals dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| H:\film\VIDEO_TS.BUP
H:\film\VIDEO_TS.IFO
H:\film\VIDEO_TS.VOB
H:\film\VTS_01_0.BUP
H:\film\VTS_01_0.IFO
H:\film\VTS_01_0.VOB
H:\film\VTS_01_1.VOB
H:\film\VTS_01_2.VOB
H:\film\VTS_01_3.VOB |
(De films stonden eerste nog in H:\film\VIDEO_TS\... maar toen kwam het nfo bestand enzo in de VIDEO_TS folder en werden ze helemaal niet opgepikt door
XBMC)
Ik heb de films eerst gescraped met media companion. Als ik de H-schijf nu open in
XBMC en naar de library ga (ik laat
XBMC ook nog scrapen btw) dan komen de meeste films goed in de library te staan. Bij een paar films komt er geen plaatje van de film te staan, alleen een algemeen plaatje, ondanks dat er bijvoorbeeld wel een folder.jpg is aangemaakt door Media Companion maar de meesten hebben ook een [filmnaam]-fanart.jpg.
Daarnaast is er 1 film (met dezelfde map structuur) die uiteindelijk in
XBMC komt te staan met alle .VOB bestanden, met dan een plaatje uit dat deel van de film. Is er een manier om dat te voorkomen? Ik kan deze bestanden wel telkens verwijderen, maar de volgende keer dat ik
XBMC start, staan ze er gewoon weer tussen.
Ik kan voor het bovenstaande niet echt een goede oplossing vinden op het forum van
XBMC en dat van Media Companion, mede doordat ik niet echt weet welk programma de fout veroorzaakt. Heeft iemand tips/ideeën?