Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben in het bezit van dit geweldige toestel.

Echter kan ik geen youtube filmpjes afspelen,

Krijg de melding dat er geen player gecreërd kan worden en de filmpjes worden uiteindelijk niet afgespeeld.

groetjes

Verwijderd

De onmisbare vraag in deze situatie..

Welk toestel?

Verwijderd

Topicstarter
haha sorry, doe mn haarkleur weer eer aan...

Het is de Aino! groetjess

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:35
Instaleer Opera Mini beta en je probleem is opgelost i.p.v. de standaard browser van de Aino te gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
oke super! En die vind ik via google?

Aangezien ik de Ericsson Media to go met geen mogelijkheid op mn pc krijg geinstalleerd :(
Hij blijft aangeven 'Bezig met installeren van Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable'

groetjes

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hey dileentje, welkom op GoT :) Je topicstart is wat mager. Zoals je in Het algemeen beleid kunt lezen verwachten we wat meer eigen initiatief. Kun je je topicstart wat uitbreiden? :)

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:00

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:42:

Aangezien ik de Ericsson Media to go met geen mogelijkheid op mn pc krijg geinstalleerd :(
Hij blijft aangeven 'Bezig met installeren van Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable'

groetjes
Probeer de redistributable anders handmatig te installeren: http://www.microsoft.com/...0B62A191EE&displaylang=en

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:35
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:42:

groetjes
Yep, gewoon via Google te vinden als je op 'Opera Mini' zoekt.

Je kan ook Opera Mini direct instaleren op je telefoon. Ga met de standaard browser van je tefoon naar Google en zoek naar 'Opera Mini' klik op de eerste link en daar kan je Opera Mini beta downloaden direct naar je telefoon. Als hij klaar is met downloaden instaleren en dan komt hij bij je 'Games' te staan.
Pagina: 1