Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds pas een Nokia 5800 en wil als ik beneden in de kamer zit kijken of ik nieuwe mail heb via wlan ik ben ingelogd maar krijg de melding van "Geen reactie van Gateway" wat moet ik hier aan doen?
Wie kan mij helpen ik ben 62 maar wil toch blijven meedoen om een oplossing te vinden hiervoor.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:48

MsG

Forumzwerver

Welke router heb je? En staat deze wel op DHCP? Als dat niet zo is dan deelt de router niet automatisch een internetnummer uit voor de telefoon.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

Topicstarter
modem is van de KPN, ik heb wel verbinding want als ik naar Fok.nl ga heb ik wel resultaat.

Verwijderd

Topicstarter
De verbinding is ene keer wel en dan weer niet goed.

Verwijderd

*knip*

[ Voor 154% gewijzigd door RoD op 31-12-2009 13:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
wat doe ik verkeerd dan?

[ Voor 49% gewijzigd door RoD op 29-12-2009 20:06 ]

• BlackWhizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-12-2024
*knip* laat het modden gewoon aan de moderators over ;)

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 29-12-2009 19:32 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Graficusje, de info die je ons geeft is nogal beperkt :) Op GoT verwachten we wat zelfinitiatief. Zo willen we graag dat je je probleem duidelijk omschrijft, en aangeeft wat je zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen, en waar je denkt dat het aan ligt. Een volledige uitleg kun je in Het algemeen beleid, dus als je naar aanleiding daarvan even je topicstart wat uit zou kunnen breiden?

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Je kan dus verbinding maken met het internet (je kan fok.nl bezoeken), maar je email binnenhalen gaat niet.

• Ik neem aan dat je via IMAP verbinding wilt maken?
• En hoe heb je dat verder ingesteld in je telefoon?
• Je hebt de gegevens voor de verbinding wel ge-dubbel-dubbel-checked?

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 09:36

racoon

mooowwww

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga hier even naar kijken.

Mijn bedoeling is dat ik gewoon kijk of ik nieuwe mail heb als ik beneden zit kan dat toch via de Telefoon, maar niet binnen halen op de mobiel daar moet ik voor betalen en ik heb een simkaart only.

Ik ga nu stoppen bedankt voor zover misschien kom ik morgen nog.

Groetjes,
Graficusje

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:48

MsG

Forumzwerver

Dat het de ene keer wel goed werkt en de andere keer niet, klinkt ook een beetje als een probleem met het bereik. Heeft hij deze wisselvalligheid ook als je naast de router zelf gaat staan? Of alleen als je verder weg bent van het kastje?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klein huis de modem hangt beneden in de meterkast dat is 3 meter van mij vandaan.

Ik wacht geduldig af en kom regelmatig even op deze site kijken.

Groetjes.

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 30 december 2009 @ 19:42:
Ik wacht geduldig af en kom regelmatig even op deze site kijken.
Volgens mij heb je dan de strekking van mijn post niet helemaal goed begrepen:
RoD schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 19:34:
Graficusje, de info die je ons geeft is nogal beperkt :) Op GoT verwachten we wat zelfinitiatief. Zo willen we graag dat je je probleem duidelijk omschrijft, en aangeeft wat je zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen, en waar je denkt dat het aan ligt. Een volledige uitleg kun je in Het algemeen beleid, dus als je naar aanleiding daarvan even je topicstart wat uit zou kunnen breiden?
Kortom, een beetje eigen initiatief graag ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een verbinding gemaakt via mijn draadloze netwerkmodem van de KPN mijn zoon heeft gekeken in de modem pagina of er nog extra gebruikers op konden en dat was zo.
Ik de netwerknaam ingevuld op mijn telefoon en het wachtwoord.
ik krijg de ene keer wel verbinding en als test heb ik dan Fok.nl gekozen en als het niet lukt krijg ik de melding "geen reactie van Gateway".

Als jullie meer info willen moet ik wel weten wat voor info als ik weinig weet kan ik niet veel geven. :?

Groetjes,

En bedankt voor zover
Pagina: 1