Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-08 13:26
Ik heb een iPhone 3GS (geen jailbreak), ik wilde vandaag een app toevoegen (trivial pursuit). Ik heb deze op mijn pc gezocht en gedownload. In iTunes zag ik mooi dezelfde schermpjes als op mijn iPhone. Ik heb in iTunes trivial naar het gewenste scherm verplaatst en de app in de gewenste volgorde tussen de rest geplaatst.

Daarna heb ik op "synchroniseren" geklikt. Nu blijk ik alles kwijt te zijn (behalve de standaard apps). Wat heb ik verkeerd gedaan? Ik ben dus de apps kwijt, maar ook de gegevens die erin zaten (high scores, sleep cycle grafieken, game achievements ... )

Alle apps (gratis/betalend) zijn weg ... zowel op de iPhone als in iTunes niet meer te vinden ...

Ik heb er geen probleem mee om alles opnieuw te downloaden, maar als ik via de iPhone iets wens te installeren dan heb je dat knopje met daarop de prijs. Moet ik nu opnieuw betalen voor iets dat ik al betaald heb??? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Je backup terugzetten en dan nogmaals het programma installeren. Je hoeft maar 1 keer te betalen en kan hem dan 5 (?) keer downloaden.

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrb85
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-08 13:26
Probleem opgelost, hij zegt inderdaad dat ik het opnieuw gratis kan downloaden. Daarna eens een goede backup maken ;)