Toon posts:

Pioneer DVD-106S of Pioneer DVD-105SZ...???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
welke is het beste om te kiezen:
Pioneer DVD-106S ATAPI / Ultra DMA66; Data Buffer 256KB

Pioneer DVD-105SZ ATAPI / Ultra DMA33 interface; Data buffer 512KB

Verwijderd

De 106s is idd u66, nieuwere versie (opvolger van de 105), voordeel van deze is,dat als je een U66 HDD hebt, deze ook op U66 blijft draaien als ze aan dezelfde ide kabel hangen.

Als je namelijk 2 devices aan 1 Ide hangt en 1 van de 2 is U33, dan lopen ze alle2 op U33. Ik zou dus gaan voor de 106

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:47
Is die 106/116 nou ook stiller dan ??

Sommige zeggen dat ie stiller zou zijn, maar nog niemand gehoord die er zelf ervaring mee heeft...

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:30
Volgens de specs is de 106 stiller dan de 105. Hoe dat in de praktijk uitpakt weet ik echter niet.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Koop geen Slot-In !!!!!!!!!!!!!!!!

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
de 106s is iig heel snel (2x zo snel als een aopen 48x) en hij maakt ongeveer net zo veel geluid... en slotin is handig!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op woensdag 07 maart 2001 20:55 schreef doubleduh het volgende:
de 106s is iig heel snel (2x zo snel als een aopen 48x) en hij maakt ongeveer net zo veel geluid... en slotin is handig!
Staat leuk, maar is rumoerig.

Neem een met Tray.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Een tray versie heeft problemen met t stabiel houden van cd's bij t lezen daarvan, heb ik gelezen, ook hier op tweakers. Hoe t precies zit weet ik niet, maar ik zou dus juist een slot- in nemen.

Verwijderd

Slot-in is echt ideaal, werkt erg mooi (was ik al gewend van mn pioneer autoradio/cdspeler). Ik vindt de Pioneer DVD-105S absoluut niet rumoerig.
Die Pioneer leest echt alles, zelfs de cd(rw)'s waar mijn UltraPlex 40Max zich in verslikt.
Tot nu een van de beste aankopen die ik heb gedaan :7

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op woensdag 07 maart 2001 22:12 schreef OldSkooL het volgende:
Slot-in is echt ideaal, werkt erg mooi (was ik al gewend van mn pioneer autoradio/cdspeler). Ik vindt de Pioneer DVD-105S absoluut niet rumoerig.
Die Pioneer leest echt alles, zelfs de cd(rw)'s waar mijn UltraPlex 40Max zich in verslikt.
Tot nu een van de beste aankopen die ik heb gedaan :7
Het is ook geen slechte DVD-speler, dat hoor je me niet zeggen, maar de geluidsprductie staat me niet echt aan.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Verwijderd

Werkt gewoon super, en met dat geluid valt het ook echt mee, m'n Aopen 1232 maakt meer herrie. En m'n FOP38 brult er al helemaal bovenuit, maar da's een ander verhaal... 8-)
Pagina: 1