iPod touch gaat niet meer aan

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb mijn ipod net een paar maanden en hij gaat niet meer aan. Het verhaal is dat ik laatst mijn ipod uitzette hij niet meer aan wilde gaan, maar als ik hem aansluit aan de computer herkent en synchroniseert hij hem wel gewoon. Het is niet zo dat het beeldscherm het niet meer doet, want er komt ook geen geluid uit. Oftewel mijn Ipod wil niet meer aan. Weet iemand wat ik moet doen om hem weer aan te krijgen?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 17:54

ajhaverkamp

gewoon Arjan

If that doesn't work, reset iPod touch. Press and hold both the Sleep/Wake button and the Home button for at least ten seconds, until the Apple logo appears.

Bron

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
I have already tried that, but that doesnt work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:12

World Citizen

FreeReef.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 17:06:
Beste mensen,

Ik heb mijn ipod net een paar maanden en hij gaat niet meer aan. Het verhaal is dat ik laatst mijn ipod uitzette hij niet meer aan wilde gaan, maar als ik hem aansluit aan de computer herkent en synchroniseert hij hem wel gewoon. Het is niet zo dat het beeldscherm het niet meer doet, want er komt ook geen geluid uit. Oftewel mijn Ipod wil niet meer aan. Weet iemand wat ik moet doen om hem weer aan te krijgen?

Groeten
Dus hij staat niet aan... en dan plug je hem aan de pc, en dan... gaat hij aan? want je zegt dat hij synced...
Als hij klaar is met syncen, wat staat er dan op het scherm van de ipod?
Als je hem dan los koppeld.. dan valt hij toch niet uit.. of wel. (denkt aan batterij)

FreeReef.nl