Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Cookies al gewist?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Of even een nieuw Session-ID genereren
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Beide reeds gedaan. UserAgentstring wordt volgens mij ook niet aangepast door de firewalls die er tussen zitten.
Nee, maar je browser doet dat wel...kraats schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:52:
Wordt er in jullie code op meer dan alleen de UserAgent-string gechecked?
We hebben namelijk een conditional comment in de code zitten, die zichtbaar is in IE6 en lager:
HTML:
1
| <!--[if lte IE 6]><div id="oldbrowser">...</div><![endif]--> |
Dus het is heel bijzonder dat jouw browser denkt dat ie die moet tonen... Tenzij jullie natuurlijk een proxy hebben die de broncode modificeert en die conditional comments doodleuk er uit stript.
Dat laatste kan je nagaan door in je IE view source te doen en te zoeken op die tekst 'oldbrowser'. Als er niet zoals hierboven een stukje html voor staat...
Die HTML-code blijft gewoon intact, dus zo te zien doet de proxy er (netjes) niks aan. De enige reden die ik kan verzinnen dat de browser zich als IE6 aanmeldt is dat er nog een update van IE6 is geïnstalleerd na het installeren van IE7. Misschien dat deze toch nog ingrijpt op deze versie van de browser. Ik ga eens kijken of ik deze er op een nette manier uit kan slopen.
Check in je registry eens de waarde van HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Version Vector\IE
Intentionally left blank
You are quite right, dear Mister crisp. Daar stond inderdaad 6.000 in plaats van 7.000. Ik had alleen de optie 'version' onder HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer zelf gevonden. Nu krijg ik netjes de juiste layout voor mijn neus.
Ik ga meteen kijken welke installatie deze setting doet en draai die de nek om. Thanx voor uw hulp!
Ik ga meteen kijken welke installatie deze setting doet en draai die de nek om. Thanx voor uw hulp!
Woei..
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()