Ik heb een vraagje. GTA 4 freezed bij mij op compleet willekeurige momenten. Nu heb ik dit ook bij Bioshock en soms de serverlist (?!) van BF2. Nu heb ik wel Windows Vista 64 bit en ik denk eerlijk gezegd dat het probleem daar ligt. Nu had ik een tijdje geleden een oplossing voor GTA 4 gevonden door de proces prioriteit te veranderen naar 'realtime'. Dit lukte niet dus zette hij het op 'hoger dan normaal'. En weg waren de freezes
Helaas was de performance gewoonweg belabberd en kon ik de textures niet hoger krijgen dan normal.
Toen maakte ik een snelkoppeling en voegde het volgende toe: -nomemrestrictions -norestrictions -noprecache. Dit kwam de performance zeer ten goede, alleen kan ik de proces prioriteit niet meer instellen. Hij zegt dan 'toegang geweigerd'. Kan ik dit ook bijvoorbeeld van tevoren in stellen, want als GTA 4 dus draait, zeg hij 'toegang geweigerd'.
Toen maakte ik een snelkoppeling en voegde het volgende toe: -nomemrestrictions -norestrictions -noprecache. Dit kwam de performance zeer ten goede, alleen kan ik de proces prioriteit niet meer instellen. Hij zegt dan 'toegang geweigerd'. Kan ik dit ook bijvoorbeeld van tevoren in stellen, want als GTA 4 dus draait, zeg hij 'toegang geweigerd'.