Beste mensen,
Ik heb een zeer vreemd probleem met outlook herinneringen.
Soms uit het niets gaat de pc ineens heel hard ratelen voor +- 2 min en komt dan met een popup met herinneringen.
hierin staan verschillende dingen zoals: emails, contactpersonen, agenda items etc.
het aparte is dat al deze items die erin staan allemaal dezelfde einddatum hebben. zoals 23m of 2m in het voorbeeld.
het komt ook niet altijd maar soms (kan aantal dagen niets gebeuren, maar kan ook 2x op een dag)
ik heb al verschillende acties ondernomen om het probleem op te lossen maar het blijft telkens terug komen.
versies:
- Office 2007 SP2
- BCM (business contact manager)
ondernomen acties:
- alle updates van office eroverheen.
- office opnieuw geinstalleerd.
- BCM opnieuw geinstalleerd.
- al eens alle herinneringen verwijderd.
- agenda al eens opnieuw ingericht.
momenteel ben ik het spoor even kwijt wat nu verder te doen.
iemand anders nog ideeen ?

Ik heb een zeer vreemd probleem met outlook herinneringen.
Soms uit het niets gaat de pc ineens heel hard ratelen voor +- 2 min en komt dan met een popup met herinneringen.
hierin staan verschillende dingen zoals: emails, contactpersonen, agenda items etc.
het aparte is dat al deze items die erin staan allemaal dezelfde einddatum hebben. zoals 23m of 2m in het voorbeeld.
het komt ook niet altijd maar soms (kan aantal dagen niets gebeuren, maar kan ook 2x op een dag)
ik heb al verschillende acties ondernomen om het probleem op te lossen maar het blijft telkens terug komen.
versies:
- Office 2007 SP2
- BCM (business contact manager)
ondernomen acties:
- alle updates van office eroverheen.
- office opnieuw geinstalleerd.
- BCM opnieuw geinstalleerd.
- al eens alle herinneringen verwijderd.
- agenda al eens opnieuw ingericht.
momenteel ben ik het spoor even kwijt wat nu verder te doen.
iemand anders nog ideeen ?