Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Win XP x64] Font folder verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-11 09:18
Ik zit met het volgende probleem:

Ik heb gister een mooie collectie van heel veel fonts binnen gehaald. Zonder na te denken alles in mijn Font folder gegooit, maar deze is nu zéééér traag. Zeg maar gerust dat ik niet meer kan photoshoppen etc. Mijn vraag is, of er op de 1 of andere manier mogelijk is dat ik mijn Font folder kan vervangen voor een andere. Of alle fonts er uit kan gooien. 1 voor 1 verwijderen werkt niet, want ik weet niet welke er moeten blijven staan. Datum van aanpassen helpt mij hierbij ook niet.
Wie o wie helpt mij van mijn overschot af zonder verder al te veel bestanden er omheen te verliezen.
Alvast bedankt

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

[google=default windows fonts list]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Dountill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-11 09:18
Ik weet dat er een standaardlijst wel te vinden is. Maar het gaat hier om een map met ruim 40.000 fonts

Mijn Steamaccount. Altijd op zoek om te ruilen!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je moet ook niet de fonts uitzoeken die weg kunnen maar de fonts die je wil bewaren, daarna gooi je alles weg en zet je de fonts die je wilde bewaren weer terug.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
heb je geen andere pc staan toevallig? Dan zou ik proberen de fontfolder in zijn geheel leeg te trapen (die die niet weg mogen geeft windows wel aan lijkt mij dan) en vervolgens de fonts van de andere pc weer terugzetten. Wel even een backupje maken voor je begint!

Desktop | Server | Laptop