Hallo,
gaarne vraag ik jullie hulp voor het kopen van een home cinema voor mijn ouders. Ze stellen niet al te hoge eisen en toen heb ik me verdiept in het een en ander. Maar mijn kennis is beperkt op dit gebied. Ze hebben op dit moment het volgende.
- een Sony LCD van 4 jaar oud zonder HDMI
- interactieve TV van KPN
- een DVD/video speler
Nu dacht ik aan de Philips HTS-3367 of HTS-3376/HTS-3377. Uit die laatste twee heb ik overigens geen verschil kunnen ontdekken. En bovengenoemde apparatuur kan hierop aangesloten worden denk ik volgens handleiding. Nu heeft mijn pa een Akai USB platenspeler ATT10u voor de Kerstmis gekregen en daar weet ik geen raad mee. Ik ga alle specificaties nu vermelden en de vraag is dan: waar kan ik die platenspeler op aansluiten eventueel samen met bovengenoemde componenten?
Philips HTS-3367
•Aansluitingen aan de voor- en zijkant: Hi-speed USB, MP3-lijningang
•Aansluitingen aan de achterkant: HDMI-uitgang, Composiet video-uitgang (CVBS), S-Video-uitgang, Scart, AUX-ingang, Component Video-uitgang, FM-antenne, Easy-Fit-luidsprekeraansluitingen, Digitale coaxiale ingang
Philips HTS-3376/HTS-3377
Aansluitingen aan de voor- en zijkant: Hi-speed USB, MP3-lijningang
•Aansluitingen aan de achterkant: HDMI-uitgang, Composiet video-uitgang (CVBS), Scart, AUX-ingang, FM-antenne, Easy-Fit-luidsprekeraansluitingen, Digitale coaxiale ingang, Digitale optische ingang
De box van KPN Motorola
[ETHERNET] Aansluitpunt voor ethernetkabel die tv‑ontvanger en ADSL‑modem verbindt,
om contact te maken met netwerk.
• [USB 1/2] Deze aansluitpunten worden niet gebruikt.
• [HDMI] Aansluitpunt voor HDMI‑kabel (niet meegeleverd; voor aansluiten HD‑TV).
• [VCR] Aansluitpunt voor SCART‑kabel naar je video‑/dvd‑recorder.
• [TV] Aansluitpunt voor SCART‑kabel naar je tv‑toestel.
• [Y, Pb, Pr] Aansluitpunten voor componentkabel.
• [S/PDIF] (Oranje) Aansluitpunt voor digitale versterker.
• [L] (Wit) Aansluitpunt voor audiokabel naar versterker/naar audio‑ingang tv.
• [R] (Rood) Aansluitpunt voor audiokabel naar versterker/naar audio‑ingang tv.
• [TOSLINK] Aansluitpunt voor TOSLINK‑kabel (voor optische S/PDIF).
• [POWER] Tv‑ontvanger in‑ of uitschakelen.
Tussen type 3367 en 3376/3377 zitten wat afwijkende aansluitmogelijkheden zie ik. Hoop dat er iemand een tip heeft. Anders ben ik bang dat we een lossse versterker met boxen moeten gaan kopen!
Alvast onze dank fam v Delft
gaarne vraag ik jullie hulp voor het kopen van een home cinema voor mijn ouders. Ze stellen niet al te hoge eisen en toen heb ik me verdiept in het een en ander. Maar mijn kennis is beperkt op dit gebied. Ze hebben op dit moment het volgende.
- een Sony LCD van 4 jaar oud zonder HDMI
- interactieve TV van KPN
- een DVD/video speler
Nu dacht ik aan de Philips HTS-3367 of HTS-3376/HTS-3377. Uit die laatste twee heb ik overigens geen verschil kunnen ontdekken. En bovengenoemde apparatuur kan hierop aangesloten worden denk ik volgens handleiding. Nu heeft mijn pa een Akai USB platenspeler ATT10u voor de Kerstmis gekregen en daar weet ik geen raad mee. Ik ga alle specificaties nu vermelden en de vraag is dan: waar kan ik die platenspeler op aansluiten eventueel samen met bovengenoemde componenten?
Philips HTS-3367
•Aansluitingen aan de voor- en zijkant: Hi-speed USB, MP3-lijningang
•Aansluitingen aan de achterkant: HDMI-uitgang, Composiet video-uitgang (CVBS), S-Video-uitgang, Scart, AUX-ingang, Component Video-uitgang, FM-antenne, Easy-Fit-luidsprekeraansluitingen, Digitale coaxiale ingang
Philips HTS-3376/HTS-3377
Aansluitingen aan de voor- en zijkant: Hi-speed USB, MP3-lijningang
•Aansluitingen aan de achterkant: HDMI-uitgang, Composiet video-uitgang (CVBS), Scart, AUX-ingang, FM-antenne, Easy-Fit-luidsprekeraansluitingen, Digitale coaxiale ingang, Digitale optische ingang
De box van KPN Motorola
[ETHERNET] Aansluitpunt voor ethernetkabel die tv‑ontvanger en ADSL‑modem verbindt,
om contact te maken met netwerk.
• [USB 1/2] Deze aansluitpunten worden niet gebruikt.
• [HDMI] Aansluitpunt voor HDMI‑kabel (niet meegeleverd; voor aansluiten HD‑TV).
• [VCR] Aansluitpunt voor SCART‑kabel naar je video‑/dvd‑recorder.
• [TV] Aansluitpunt voor SCART‑kabel naar je tv‑toestel.
• [Y, Pb, Pr] Aansluitpunten voor componentkabel.
• [S/PDIF] (Oranje) Aansluitpunt voor digitale versterker.
• [L] (Wit) Aansluitpunt voor audiokabel naar versterker/naar audio‑ingang tv.
• [R] (Rood) Aansluitpunt voor audiokabel naar versterker/naar audio‑ingang tv.
• [TOSLINK] Aansluitpunt voor TOSLINK‑kabel (voor optische S/PDIF).
• [POWER] Tv‑ontvanger in‑ of uitschakelen.
Tussen type 3367 en 3376/3377 zitten wat afwijkende aansluitmogelijkheden zie ik. Hoop dat er iemand een tip heeft. Anders ben ik bang dat we een lossse versterker met boxen moeten gaan kopen!
Alvast onze dank fam v Delft