Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:10

Toppertje

www.davideografie.nl

Topicstarter
Hallo,
Ik heb nu al een paar maanden de Samsung Jét S8000, prima telefoon en ik ben er tot nog toe zeer tevreden mee!!

Sinds een paar weken doet zich echter een probleem voor, als ik mijn telefoon opstart vraagt hij gelijk of ik een Headset heb aangelosten of een kabel voor naar de TV (TV-uit), terwijl ik er helemaal geen kabel in heb zitten.

Als ik nu mijn headset aansluit kan ik gewoon muziek luisteren, dat is verder geen probleem, maar als ik er niks in heb zitten kan ik dus niet muziek laten horen omdat de telefoon het signaal naar de headset stuurt die er op dat moment niet is. Ook kan ik niet meer handsfree bellen met headset, als ik de headset erin heb gaat het gesprek alsnog gewoon via het luidsprekertje in de telefoon.

In het begin, toen ik mijn headset aansloot kreeg ik tekentje bovenin dat er een headset aangesloten zit, dat is ook niet meer zo. En als ik een andere headset gebruik dan die erbij zat vroeg hij altijd of het een headset of een TV-uit kabel is, dat is ook niet meer zo.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Alvast bedankt!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Topicstarter
Ik heb even geprobeerd om hem op te starten met een andere headset erin dan die van samsung zelf, dan vraagt hij er ook gewoon om, dan kies ik voor headset en dan werkt de headset gewoon maar als ik hem eruit trek nogsteeds hetzelfde probleem.

[ Voor 95% gewijzigd door Toppertje op 30-12-2009 21:03 ]

Verwijderd

Lijkt me ergens een bug in de software. Kun je je data ergens opslaan en de telefoon resetten?
Het gaatje naast de 3.5MM Jack is voor een Soft-Reset, langer inhouden voor een Hard-Reset. Pak dus iets zoals een naald/ paperclip, steek hem erin, en je telefoon wordt gereset.

Ik zou opteren voor een hard-reset. Denk eraan je DATA (fotos, filmpjes, nrs en dergelijke) op te slaan.

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Topicstarter
Oke, dat wist ik niet dat dat ook nog kon, ik ben nu middels de bijgeleverde software mn telefoon aan het bijwerken zoals het in de software genoemd wordt, even kijken of dat werkt.

Ik laat het wel even weten als het werkt ;).

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Topicstarter
Ik krijg hem helaas niet gereset, ik heb het met een aantal kleine dingen geprobeerd maar er gebeurd helaas niks.