Goedkope Blu Ray films

Pagina: 1
Acties:

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik verbaasde me gisteren over de prijsverschillen van blue ray films in verschillende winkels tov elkaar, maar ook in pakketten of los... Dit maakt zomaar het verschil tussen 30 euro per blue ray, of 10 euro per blue ray film...

Maar waar wordt je nu het minst genaaid kun je nu het beste die dingen kopen?
Ik heb een beetje heen en weer gelopen tussen de Free Record Shop en de Media Markt.

Heeft iemand online een vaste stek waar ze betaalbaar te halen zijn? Waar ook een groot aanbod is (vooral de pakketten.
Ik heb gisteren dus Pirates of the Caribbean 1 2 en 3 los gekocht... Terwijl het naar mijn idee veel goedkoper had gekund... Maar die pakketten waren er niet meer.

Marktplaats is wat dat betreft ook al lang verpest merk ik. Veel bedrijven die vaste (winkel) prijzen hanteren en consumenten die veel meer bieden dan winkelprijzen of nagenoeg hetzelfde...

Maar goed, ik ben op zoek naar (online) tips... Waar ik voor blue ray films terecht kan tegen een betaalbare prijs.

Youtube: DashcamNL

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:29

Gaitman

The Real One

Amazon.com
Play.com

Niet altijd met NL ondertitels trouwens

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12 23:39
"Blu Ray". Zonder E. ;)

Bij de Free Record Shop hebben ze vaak 3=2 aanbiedingen. Waar je ook zou kunnen kijken is play.com of amazon.com (mits je het niet erg vindt om BR's te hebben waarbij de NL ondertiteling mist).

edit:
Wat hij zegt dus

[ Voor 6% gewijzigd door AlterMann op 29-12-2009 13:04 ]

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-11 20:46
of thehut.com, ook hier weer goed opletten voor ondertitels ;) Maar ik bestel meestal via play.com, laatst een mooi blu-ray tinnen box pakket van band of brothers voor 23 euro daar gekocht.

• BlakHawk
Ik zie alleen bij die sites niet welke subtitles er aanwezig zijn...

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik bestel altijd bij amazon.co.uk en zavvi.co.uk en kijk of ze subs hebben op bnlstar.tk en een draadje op het dvdforum.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:15

franssie

Save the albatross

Bij play.com staat dat bij de technical details. Zoek bijvoorbeeld op 1941 en zie dat deze film (die ik vandaag gekocht heb) NL subs heeft en in het spaans nagesynchroniseerd afspeelbaar is (edit dit is een DVD maar even om het principe).Bij sommige staat er geen stukje subtitles (sommige potters bijvoorbeeld) en dan heb je die dus niet.

[ Voor 28% gewijzigd door franssie op 29-12-2009 14:58 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:25
Bij thehut, play en amazon heb je een creditcard nodig. Ik ken eigenlijk geen "internationale" websites waar je met paypal oid kan betalen. Weet iemand iets vergelijkbaars waar dat wel kan?

Hallo met Tim

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
shadownetwork schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:12:
of thehut.com, ook hier weer goed opletten voor ondertitels ;) Maar ik bestel meestal via play.com, laatst een mooi blu-ray tinnen box pakket van band of brothers voor 23 euro daar gekocht.
Helaas schijnt die alleen geen NL subs te hebben, voor mijn wederhelft helaas een must... of heb jij ze misschien wel gevonden?

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12 14:15
Ik check http://www.koopem.nl/kortingscode/Blu-Ray daar staan vaak goede aanbiedingen tussen.

Goed opletten met ondertitelingen, maar ik moet zeggen dat blu-rays vaker meerdere ondertitelingen op de disc hebben staan dan DVD.

hmv.com is ook een goedkope site.

Instagram

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Bij play.com kun je gewoon zoeken op ondertitels. Bij het rubriekje DVD - subtitles geef je dan dutch in en dan krijg je een lijst met alle DVD's en Blu-ray's met Nederlandse ondertitels.
Het loont zeer sterk de moeite om regelmatig play.com te bezoeken voor aanbiedingen en je in te schrijven op hun nieuwsbrief.
Zo heb ik onlangs de Blu-ray van Batman - Dark Knight voor 11 euro gekocht (met Nederlandse ondertitels) op Mega Monday. De dag erna was dezelfde Blu-ray al 14 euro en nu staat die aan 17 euro.

Verwijderd

AlterMann schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 13:03:
"Blu Ray". Zonder E. ;)

Bij de Free Record Shop hebben ze vaak 3=2 aanbiedingen. Waar je ook zou kunnen kijken is play.com of amazon.com (mits je het niet erg vindt om BR's te hebben waarbij de NL ondertiteling mist).

edit:
Wat hij zegt dus
Als we dan toch aan het corrigeren zijn; Het zijn BD's, als in Blu-ray Discs

;)

Maar FRS zou ik mijden. Te weigig aanbod, te duur en te weinig verbetering in die situatie. Als je zonder ondertitels kunt leven is het zeer de moeite waard om Amazon.co.uk of Amazon.com (USA) te bezoeken. Je kan van beiden duty-free importeren tegen schappelijke verzendkosten. Ik heb er regelmatig besteld, en kan inschatten dat ik daarmee zo'n 40% aan kosten heb bespaard (in vergelijking met NL winkelprijzen).

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:27
FRS is echt meuk qua aanbod, cd's worden weggedrukt, dvd's worden uit hoesjes gehaald waardoor de hoesjes in de winkel er al lekker misbruikt uit kunnen zien. Series/boxen en muziekdvd's is het aanbod helemaal beperkt.

Ben afgelopen weekend bij de Media markt en enkele FRS filialen binnen geweest, wereld van verschil, MM is alles netjes gesealed, veel groter en overzichtelijker aanbod enz.

En wat ik uit ervaring weet bij de FRS online shop is dat je zelfs daar geen gesealde cd's/dvd's krijgt, misschien dat die situatie verbeterd is, maar heb enkele keren gehad dat het leek alsof er een dvd uit de winkel getrokken was.

Helaas ben je in NL voor de goedkopere dvd's ed aangewezen op het buitenland of de aanbiedingen, die vaak ook niet echt goedkoop zijn.

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

www.blu-rayaanbieding.nl?

(Ik koop zelf eigenlijk enkel op Amazon USA/UK/DE/FR/JAP en op eBay.)

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:35

burgt

Starbass

Ik bestel ze online op amazon.co.uk en altijd binnen drie dagen in huis tot nu toe.

Via deze link kun je gemakkelijk checken of nederlandse ondertittels hebben.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Tja, logisch is het niet. :P

Axelmusic.com en cdwow.com zijn ook wel aardig.

Verwijderd

Let er wel even op dat wanneer je bestelt via online zaken dat deze in de EU zijn gevestigd. Je hebt anders kans dat je nog invoerrechten/BTW (het hangt volgens mij ook een beetje af de hoogte van het bedrag dat je laat komen) + administratie fee moet betalen. Zo zit play.com volgens mij officieel op de kaaimaneilanden (buiten de EU), maar amazon.co.uk weer niet.

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:27
Kanaaleilanden, valt wel onder UK, maar belastingtechnisch weer niet oid.

Kan idd probleem zijn met orders boven de... ik meen 22 euro, dan komen er iig de administratiekosten bij en BTW, laatste is probleem vaak niet, maar die administratiekosten zijn bijna 20 euro.

Verwijderd

Hoe zit het ook weer met regiocodes? Op mijn ps3 kan ik niet elke BR disc draaien toch?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:49:
Hoe zit het ook weer met regiocodes? Op mijn ps3 kan ik niet elke BR disc draaien toch?
Da's goed te beantwoorden via google, en de search van GoT. Ik weet dat ik de link ergens heb geplaatst in ieder geval.

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:49:
http://bluray.liesinc.net/

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Verwijderd

zit op mn werk en ik ben niet bevoegd om naar een willekeurige site te surfen.

A simple yes or no will do.

tenzij het een ingewikkeld verhaal is (waar ik overigens niet geinteresseerd in ben, no pun intended).

Verwijderd

Ik gebruik geen CC.

Iemand een idee welke online stores werken met Pay Pall?!?

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:23

-d-

AxelMusic.com

• Kwobra
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-12 12:47
http://www.pricex.nl/
I Am Legend, Ocean's 13 & Terminator Salvation alleen vandaag 14.95, lijkt me een koopje :)

• BlakHawk
Bijna geen NL ondertiteling, dat is wel jammer...
En werken deze wel op een PS3?

Play.com heeft leuke en goede aanbiedingen met NL ondetiteling, alleen nog even een creditcard regelen :-)

[ Voor 21% gewijzigd door BlakHawk op 27-07-2010 09:21 ]

Pagina: 1