Hallo,
Ik was bezig met schijfopruiming en toen kwam een bericht dat bepaalde systeem bestanden waren beschadigd van Windows, deze melding krijg ik vaker en moet je die Windows XP CD erin doen van Service Pack 2 en dan druk ik deze melding weg en is er niks aan de hand. Vervolgens liep mijn computer vast en kon ik hem niet meer opstarten en kreeg ik de melding
Mijn systeemspecs
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4200+ ~2.2GHz
Abit NF-M2S
2046MB RAM
Windows XP Lite version.
Ik was bezig met schijfopruiming en toen kwam een bericht dat bepaalde systeem bestanden waren beschadigd van Windows, deze melding krijg ik vaker en moet je die Windows XP CD erin doen van Service Pack 2 en dan druk ik deze melding weg en is er niks aan de hand. Vervolgens liep mijn computer vast en kon ik hem niet meer opstarten en kreeg ik de melding
Nu probeerde ik vanaf de CD te booten maar hij gaat dan Windows installeren en kan je kiezen op welke schijf je het wilt maar ik zie geen optie reaperen.Windows kan niet worden gestart omdat het volgedne bestand beschadigd is of niet kan worden gevonden system32\DRIVERS\nvgts.sys
U kunt proberen dit bestand te reaperen door windows vanaf de setup te starten en te drukken op ''R''. etc etc
Mijn systeemspecs
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4200+ ~2.2GHz
Abit NF-M2S
2046MB RAM
Windows XP Lite version.