Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dubbele bestanden verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb in mijn muziekmap heel veel dubbele bestanden.
Bij een groot deel van die dubbele bestanden bevind zich een van de bestanden in de map bv bobdylan\onbekend album, en het andere bestand in bobdylan\Unknown Album.
Aangezien mijn muziekmap 60gig bevat, en er zo een 4000dubbele bestanden zijn, zoek ik een manier om dit snel op te lossen.
Ik had gedacht aan een manier om bv al de bestanden van in alle mappen Unknown Album automatisch te verplaatsen naar de map onbekend album van de zelfde artiest. Is dit mogenlijk?

Alvast bedankt,
Groeten Brecht

• Gunirus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:06
Heb je google al geprobeerd?

Kan easytag zoiets trouwens niets? sorteren op artiest en dergelijke?
Om dubbele te verwijderen heb je ook speciale programma's, maar ik kan zo even niet op de naam komen

[ Voor 75% gewijzigd door Gunirus op 29-12-2009 11:20 ]

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:07

_Apache_

For life.

http://getid3.sourceforge.net/ installeren, laten indexeren (uurtje werk bij mij), open en de function duplicates aanroepen.

Weet even niet hoe het exact heet, kan het niet voor me halen, maar in ieder geval voor mij toonde hij meer dan 20 keer Guns and Roses, November Rain, in mijn collectie van 40 000 mp3'tjes ( 360GB )

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reacties,
ik zal jullie tips direct eens proberen.
Ik heb easycleaner al dubbele bestanden laten zoeken,
maar het probleem is dus dat ik geen zin heb om 2000bestanden aan te klikken en dan op de knop verwijderen te klikken.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor de domme vraag, maar hoe installeer ik getid3?
Ik heb een zip bestand gedownload, als ik dit unzip zie ik geen file om te installeren.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Beste thcerb12,

allereerst welkom op GoT :) Op dit forum waarderen we het niet zo als je meerdere berichten achter elkaar plaatst; vandaar hierbij het verzoek in het vervolg je vorige bericht te wijzigen.

Daarnaast is de gegeven oplossing wellicht niet zo geschikt voor jou, aangezien dit een PHP script is, waarvoor je een complete script-omgeving op dient te zetten wat wellicht een iets te grote uitdaging is. Evenwel zijn er vele alternatieve oplossingen voor dit probleem; heb je zelf al eens gezocht met bijvoorbeeld Google? Zo vindt ik flink wat software door te [google=mp3 duplicate]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik zal er in het vervolg zeker rekening mee houden.
Zijn er zo nog regels waar ik aan moet denken?
Voor mensen die met hetzelfde probleem zitten:
Ik heb een paar freewareprogramma geprobeerd, duplicate cleaner vind ik de beste.
Het hebben een optie om automatisch al de dubbele bestanden te verwijderen, zodat je niet 1000en bestanden moet aanduiden en dan op verwijderen klikken.
PAS WEL OP, er kunnen altijd verkeerde bestanden verwijderd worden.
Groeten Brecht

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2009 14:46 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Eigenlijk staat alles genoemd in Het algemeen beleid; waar je tijdens registratie mee akkoord bent gegaan :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1