Toon posts:

Vaag probleem met ex. hdd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een 1TB So Speaky van Dane-elec (Dane Digital).
Nu was ik van 't weekend iets aan het overzetten op het apparaat, en toen liep de boel vast.
Aangezien het apparaat niet meer naar behoren functioneerde heb ik 'm geformatteerd.
Helaas ben ik er pas later achtergekomen dat dit niet de bedoeling was.
Wat is nu het probleem?
De computer (zowel mijn laptop als mijn desktop) reageren niet meer als ik het apparaat aansluit. Hoewel, de computer registreert wel dát er iets wordt aangesloten, maar er verschijnt niets in de Verkenner (in tegendeel, die loopt vast...) Als ik PC Inspector gebruik ziet die dat er een extra schijf van 953 GB is, maar ik kan er verder niets mee. (het is wel een physical drive, maar geen optical drive). Verder in Apparaatbeheer geen kruisjes of uitroeptekens... (en dus ook geen aangesloten So Speaky)
Als ik 'm op de tv aansluit krijg ik wel gewoon keurig het menu, maar aangezien er niets meer opstaat kan ik er natuurlijk niets mee. Wat moet ik doen?
Ik ben al oplossingen tegengekomen als 'ga naar compmgmt.msc en selecteer dan de So Speaky harddisk', maar die staat daar niet tussen.
Wat is er aan de hand, ik wordt gek. Help!!!

• Pinooo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 21:51
Je kunt hem een driveletter toewijzen en/of een partitie aanmaken in Computerbeheer -> schijfbeheer.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik geprobeerd. Als ik de hdd aansluit op de computer verschijnt de schijf gedurende een halve seconde in de lijst bij schijfbeheer en dan verdwijnt 'ie weer...

Zie overigens bij Logboeken, Systeem wel een waarschuwing: "Er is een fout ontdekt op apparaat \Device\Harddisk1\D tijdens een wisselbestandsbewerking"...

Wat nu?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2009 09:29 ]