Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Website GMX crasht voortdurend

Pagina: 1
Acties:

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
Ik check regelmatig mijn GMX mail via de website: www.gmx.net. Helaas geeft dit op mijn netbook sinds enige weken grote problemen. Zo

De site doet m'n browser eerst onwijs vertragen (pas na het inloggen), maar al snel crasht de browser.

Dat gebeurt zowel in FireFox als in IE.

Ik draai op WinXP (Samsung NC10)
Heb dus al meerdere browsers geprobeerd (nieuwste versies)

Het gebeurt bij geen enkele andere site,.. alleen die van GMX. Ook al geprobeerd de cookies en geschiedenis te verwijderen.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Verwijderd

Bij mij werkt het zonder problemen in Firefox en IE8.
Heb je javascript al eens uitgeschakeld?

Je zou evt Java JRE opnieuw kunnen installeren.

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Topicstarter
wow goede tip,.. java en javascript uitgeschakeld en ja hoor, het werkt goed!
maar ik wil java en javascript natuurlijk wel ingeschakeld houden,. dus hoe los ik dit probleem nu op?

Java JRE .. wat is dat? ik zie in mijn softwarelijst geinstalleerd wel JAVA TM 6 UPDATE 17 en J2SE Runtime Environment 5.0 .. kan ik daar iets mee?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 11:01:
Bij mij werkt het zonder problemen in Firefox en IE8.
Heb je javascript al eens uitgeschakeld?

Je zou evt Java JRE opnieuw kunnen installeren.
Wat hebben de Java JRE opnieuw installeren en JavaScript met elkaar te maken? :?

@hierboven: JRE staat voor Java Runtime Environment. Voor ons gewone gebruikers (non-devvers) is dat dus "Java". Maar daar hoef je dus niets mee te doen, tenzij de gmx site 'crasht' op JAVA (en niet op Javascript, want dat wordt door de browser zelf afgehandeld).

[ Voor 27% gewijzigd door Room42 op 30-12-2009 21:30 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Als je het probleem hebt met meerdere browsers, dan is de oorzaak "iets" dat de browsers met elkaar delen.
Dat zou Java kunnen zijn...
Meestal verwijder ik dan alles van java van de pc. (vergeet ook niet de map "C:\Program Files\Java\" te verwijderen, nadat je via het configuratiescherm java hebt verwijderd.
Installeer daarna Java opnieuw (http://www.java.com/en/download/)
Meestal zijn dit soort problemen dan verholpen.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De vraag blijft: Gebruikt gmx.net wel Java? Zo niet, kun je Java herinstalleren tot je een ons weegt :)

Ik acht de kans groter dat het brakke/inefficiënte JavaScript is wat voor de trage atom processor teveel van het goede is. (Je zou JS eens kunnen disablen in de browser om dat te testen).

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Pagina: 1