Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311031

Topicstarter
Goede avond dames en heren
ik heb een vaag probleempje ik heb pas de ASUS EAH 5770 gekocht en erin gezet ging perfect maar toen ik de CD voor de drivers erin stak leeste hij de cd niet eens dus ik dacht hmm misschien lig het wel aan de cd rom dus ik een andere cd erin gedouwd maar die las die wel. oke dus ik ging maar de drivers zoeken via google maar zelf daar kon ik het niet vinden dus weten jullie misscien hoe het komt dat ie de cd niet leest of misschien ergens de drivers hebt zien staan

Met Vriendelijke Groet Glorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9449

In het BIOS, of gebruik je een OS? Zo ja welk?

Misschien is die ene CD rot? Al met meer dan 2 CD's geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 23:48

dusty

Y! Celebrate Life!

Ik dacht van laat ik de titel eens veranderen in een ronde silvere schijf werkt niet in mijn koffie houder maar besloot dat toch maar niet te doen en toch maar deze titel in een betere bruikbare te veranderen wat jij natuurlijk de volgende keer ook zal doen als je dan ook nog eens erbij vertelt welke besturingsysteem je gebruikt dan kunnen er betere antwoorden gegeven worden maar voor de gemakkelijkheid zal ik aannemen dat je windows gebruikt en dat het klinkt dat de cd rom gewoon goed werkt maar dat je eerste cd dus kapot is of stiekum geen cd rom maar een dvd schijfje wat natuurlijk zou kunnen verklaren waarom een cd rom drive het schijfje niet zou herkennen.

Zoals je waarschijnlijk ondertussen al hebt gemerkt: als je de volgende keer zelf ook wat lees tekens gebruikt en alineas in je post zal het geheel een stuk beter leesbaar zijn.

Er zijn geen specifieke drivers nodig voor de cd rom, dat een schijf werkt geeft aan dat de drive gewoon normaal werkt, dus dan ligt het hoogst waarschijnlijk aan het eerste schijfje en niet aan je drive.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311031

Topicstarter
zo dat zijn snel 2 reacties en dat nog zo laat ik wou graag zeggen dat het op gelost is ik had een driver over het hoofd gezien STOM STOM STOM.

Sorry voor de overlast deze topic kan dicht sorry