Win7 loopt vast op Asus laptop na cancel van installatie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Sinds vanochtend ben ik bezig om Windows 7 te installeren op mijn computers.
Dat is gelukt op mijn pc waar ik een legitieme Win xp media center op draaide.
Alles werkt! geluid internet etc etc

Echter heb ik hem op mijn asus AMD Turion 64 x2 TL 56 1.80 ghz proberen te zetten.
Dit kon niet omdat mijn computer niet aan de eisen voldoet die
microsoft aan een computer stelt. Dus Windows 7 gaf een error melding tijdens het opstarten
tijdens de installatie \windows. bt \ windows\system32\conflictsystem
status oxc00000e9

nu wanneer ik hem wil opstarten krijg ik de keuze of ik windows 7 wil opstarten of windows vista.
Maar hij gaat direct naar windows 7 als ik hem niet binnen een aantal seconden selecteer om hem op te starten in windows vista. Hij houdt hier ook niet mee op. telkens als ik hem opstart moet ik dit selecteren ik heb al geprobeert om de windows bt files te verwijderen maar dit lukt niet.

Kan iemand mij helpen? ik word helemaal tierelier van dit gedoe! Zowiezo van deze laptop maar dat is gewoon de prijs die je voor je kleine budget betaald. ( 12 min opstart tijd van helemaal uit stand naar windows vista met MSN en internet explorer voor de rest geen games NIETS geen videos of fotos niets. )

Graag al uw reacties! en meer! Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-super
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:45
http://neosmart.net/wiki/...a+Bootloader+with+EasyBCD

Kijk hier maar even, moet het je wel lukken.

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het is gelukt dankjewel! Alleen ik snap niet waarom ik geen Windows 7 kan installeren op mijn laptop terwijl ik hem op mijn pc systeem wel kan installeren.

Mijn systeemeisen zijn volgens mij toch wel voldoende om Win 7 te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Je deed een schone installatie gedaan zo te zien? Wat gebeurd er als je de installatie probeert te repareren met de Win7 DVD?

Desktop | Server | Laptop