gezellig

Pagina: 1
Acties:

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16-02 17:02

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
hier, kom hier al sinds de zomer van '99. altijd naar m'n zin gehad en de laatse tijd heb ik me meer geergerd aan de modjes dan aan alle gebande users ooit.
ziet iemand wel welke kant dit op gaat en wat julie aan het doen zijn (en als jij zoals jullie altijd doen, gaan zeggen: de kroeg is dicht!!)
nee daar heb ik het niet over. voorbeeldje:

[topic=136960]

ik postte halverwege een tekst die te moeilijk was voor Floris, hoppa, hij heeft geen gevoel voor humor en ik krijg een waarschuwing. daar ben ik het niet mee eens.
heb me altijd supernetjes gedragen hier en dan komt er zo'n druif die niet met z'n privileges om kan gaan.
zien julie zelf nu echt geen verschil tussen GoT nu en 'vroeger'??
houden jullie wel rekening met mensen die hier net komen? die snappen er geen f*ck van.
ik trouwens ook niet.

This too shall pass

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:37

The Legend

*Plop*

Beetje wazige lap tekst, maar je hebt wel gelijk. Het is inderdaad minder geworden maar je krijgt het toch niet meer zoals ongeveer een jaar geleden.

/me Legend vindt dat je gewoon het beste er van moet maken ipv steeds te zeuren over hoe het 'vroeger' was.

Ik ben toch malle pietje niet!

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
Op dinsdag 06 maart 2001 13:20 schreef The Legend het volgende:
Beetje wazige lap tekst, maar je hebt wel gelijk. Het is inderdaad minder geworden maar je krijgt het toch niet meer zoals ongeveer een jaar geleden.

/me Legend vindt dat je gewoon het beste er van moet maken ipv steeds te zeuren over hoe het 'vroeger' was.
heb je wel enigzinds gelijks in, maar ik vind wel dat we ff duidelijk moeten maken wat er nu aan de hand is.
en dat ik een waarschuwing krijg vind ik gewoon belachelijk

This too shall pass

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-02 13:05
Ik moet wel toegeven dat ik je post vrij overbodig was, maar om daar nu meteen een waarschuwing voor te krijgen vind ik wel erg overdreven.

Ik bedoel, als dit al reden is voor een waarschuwing, kun je bijna iedereen wel van het forum trappen. Inclusief ik.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

sharkyOnline, ik snap je standpunt helemaal hoor. :)

Maar wat je ook wel in je achterhoofd moet houden is dat het gebruikersaantal van got zulke grote proporties heeft aangenomen de laatste tijd.

Om zo'n grote groep onder controle te houden moet je automatisch ook harder gaan optreden.

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
Op dinsdag 06 maart 2001 13:51 schreef Gordijnstok het volgende:
sharkyOnline, ik snap je standpunt helemaal hoor. :)

Maar wat je ook wel in je achterhoofd moet houden is dat het gebruikersaantal van got zulke grote proporties heeft aangenomen de laatste tijd.

Om zo'n grote groep onder controle te houden moet je automatisch ook harder gaan optreden.
ongetwijfeld, maar het was niet eens echt een 'onzinpost'. Floris begreep niet eens wat ik bedoelde maar trok wel conclusies. dat kan gewoon niet.
en hoppa, ik heb al een waarschuwing terwijl ik mezelf heel netjes vind over het algemeen. (flame me if I'm wrong ;))

This too shall pass

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:33

Floor-is

5.2

Ik begrijp prima wat je bedoelt, ik stel het niet op prijs dat je alleen die zin in zo'n beetje elke thread tegenkomt, daar treed ik hard tegenop. Het is dus een waarschuwing dat ik het niet de bedoeling is om alleen "All your base are belong to us" in elke thread neer te zetten.

Het voegt niks toe aan de discussie, als je dan tenminste nog iets zegt over de thread zou het nog ergens over gaan. Het enige dat je post is die zin, dat voegt gewoon niks toe aan de discussie en daarom krijg je daar een waarschuwing voor. Het is niet dat je maar 1 waarschuwing krijgt en daarna een ban, je krijgt een waarschuwing dat dit niet getolereerd wordt.

Jij pakt het dus zwaarder op dan ik het heb bedoeld. ;)

Bericht hierboven

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
Op dinsdag 06 maart 2001 15:20 schreef Floris_Diemel het volgende:
Ik begrijp prima wat je bedoelt, ik stel het niet op prijs dat je alleen die zin in zo'n beetje elke thread tegenkomt, daar treed ik hard tegenop. Het is dus een waarschuwing dat ik het niet de bedoeling is om alleen "All your base are belong to us" in elke thread neer te zetten.

Het voegt niks toe aan de discussie, als je dan tenminste nog iets zegt over de thread zou het nog ergens over gaan. Het enige dat je post is die zin, dat voegt gewoon niks toe aan de discussie en daarom krijg je daar een waarschuwing voor. Het is niet dat je maar 1 waarschuwing krijgt en daarna een ban, je krijgt een waarschuwing dat dit niet getolereerd wordt.

Jij pakt het dus zwaarder op dan ik het heb bedoeld. ;)
hmm ja het voegt inderdaad niets toe, maar het was een grap. en ik denk dat als je alle posts die niets concreets toevoegen en/of grappig bedoeld zijn zou gaan bekritiseren dat je dan heel oud moet worden.

This too shall pass

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:14

Destruction

(ex-)Automonteur

Die voorbeeld toppic werd gesloten omdat ik al een trhead over had geopend , niet om die zin ( correct me if i'm wrong ).

Maar het is ook onzin om in iedere post all youre base belong to us te zetten , ik snap er de gein omheen ook niet , maar dat zal aan mij liggen.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Pagina: 1