Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mcafeestore.com opgelicht?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.836 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Net een total protection gekocht via mcafeestore.com
De site ziet er oke uit?!

Betaling voltooid via i-deal, maar nergens kan ik de software downloaden?
Ik beland in een soort cirkel, klantgegevens invoeren , wachtwoord, en dan kan je een html bestandje
downloaden waarin staat hoe je het moet downloaden, PFF
Ben ik er nu ingetrapt of?

Morgen maar eens bellen en anders de bank proberen het geld terug te halen.

Wat een gedoe, iemand enig idee?

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Aangezien de site hier plat lijkt te liggen, kan het mogelijk ook een technisch probleem zijn.

www.mcafeestore,com doet het dus wel gewoon

[ Voor 22% gewijzigd door revertive op 28-12-2009 22:20 ]

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:03

Tys

De website (http://www.mcafeestore.com/) is wel degelijk van McAfee en ik denk ook niet dat ze je hebben opgelicht. Heb je niet toevallig een e-mail ontvangen met instructies?

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-11 18:10
http://nl.mcafee.com/root/basket.asp

Op deze site beland ik via de officiele pagina van mcafee dus denk dat je wel kan fluiten naar je geld.

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:31

itarix

404 soul not found

Ze hebben wel een certificaat van mcafeesecure.com
https://www.mcafeesecure....y?ref=www.mcafeestore.com

Het zou wel eronisch zijn als deze Mcafee verkopende site een fraude site is en het door Mcafee's eigen checker als OK wordt beschouwd.

Tenzij die site ook van de scammer is...

Ik zou toch maar gewoon even contact met mcafeestore opnemen.

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:03

Tys

Je kan natuurlijk ook even dit invullen:

http://www.mcafeestore.co...id=46006&sp=10340&pn=1#q1

En het domein is al sinds '96 geregistreerd bij McAfee, als die site nep was dan was deze allang uit de lucht geweest. Daarnaast, een berg talen op de website (zonder gigantische spelfouten), scammers doen niet eens de moeite om 1 taal fatsoenlijk neer te plempen ..

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Heb je deze demo al bekeken?

• Japajoe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 17:28
Heb je wel je activatie/license code ontvangen?

Zo ja, dan zou je het net zo goed van mcafee.com kunnen downloaden en tegelijkertijd kunnen activeren na de installatie.

Zo nee, op de pagina waar je je downloadlink kunt opvragen, kun je ook opnieuw je code laten versturen

Klikkerdeklik

Er staat tevens bij dat je op de pagina 'Bestelgegevens' gewoon op rechtermuisknop opslaan als moet doen op de link Download HTTP (maarja ik heb hier niks besteld dus ik zou niet weten hoe het er uit ziet)

Seems im just a slow typer:<

[ Voor 3% gewijzigd door Japajoe op 28-12-2009 22:27 ]

• FireWood
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:19
http://www.downloadatoz.c...ee-anti-spyware-2-cd.html
...
Where you purchased the program: There are two main sources for purchasing and downloading McAfee products - www.mcafee.com and www.mcafeestore.com (Digital River). Digital River is a partner vendor authorized to sell McAfee products and can be accessed from the mcafee.com web site by clicking Store in the top navigation bar.

Note: It is important to remember that www.mcafeestore.com is not part of McAfee. If you purchased a product from www.mcafeestore.com, you must download the product from there again.
...
...
If you purchased from www.mcafeestore.com:

Enter your order number and password into the Quick Order Lookup box it the top right, and click Find.
Click Download. Click on the Save button and choose where you would like to save the product. McAfee recommends saving the file to your Desktop for easier access.
After choosing the location on the Save As screen, click Save and your download will begin.
After the transfer is complete, go to the location where you downloaded the program and double-click on the file to begin installation.
Follow the on-screen instructions to complete the installation of the McAfee product.
...
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
De eerdere tips die gegeven zijn zou ik opvolgen. Zien dat je contact krijgt en hen vraagt wat het probleem is, meer kunnen wij hier niet bij doen. In dit topic kun je nog wat tips vinden mocht het onverhoopt niet lukken: Handleiding veilig online winkelen / troubleshooten

Voor dit soort zaken kun je beter terrecht bij een ander forum op deze site: Shopping Forum

Ik verplaats je topic er niet naar toe, omdat het niet voldoet aan het beleid. Voordat je een ander topic opent zou ik je willen vragen het volgende nog eens door te lezen: Het algemeen beleid

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.